Ögonblicksbild från Göteborg

Inaktiv
Ögonblicksbild från Göteborg

Bilden är ca ett år gammal, så det är inte alls säkert att skylten fortfarande finns kvar.
Alltså vad fan, tror ni man blir förvirrad om man kommer som turist till Göteborg eller?

Själv hade man väl skrivit typ "vägen till vänster avstängd, välj istället höger". Det hade känts lite tydligare.

Hörde för övrigt att avgångsskyltarna vid Landvetter ska bytas ut å det snaraste.
På de nya skyltarna kommer det att stå "ska du flyga till Thailand, gå ombord på planet till England" och liknande, fullt logiska, ändringar.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Ögonblicksbild från Göteborg

Äh. Du är inte lika smart som oss bara. Man ser ju hur tydligt som helst att man ska välja att svänga åt vänster. Om man ska till höger då. Vart man ska köra om man ska till vänster har jag ingen aning om. Vänster antar jag.

Inaktiv

Det kanske inte finns något vänster där? Man kan bara åka till höger, men då måste man svänga vänster.


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Inaktiv

Jag hängde upp mig på det andra tillägget: "Ingen kö i Götatunneln". Hur vet de det?


signatur

Now where's your fucking god?!

Medlem

Det var ju ett himla tjat för ett tag sen om hur de byggde om vägar för att undvika köer.
Sen kan det ju vara därför man ska svänga åt fel håll också.
Eller nåt.

Inaktiv

De är synska, skylten liveuppdateras.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar