Forza Motorsport 2 kör över motståndet

Robot
Medlem
Forza Motorsport 2 kör över motståndet

Recensionslänken är felaktig.

Inaktiv

Funkar nu.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Forza 2 är bäst bara att inse

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Forza 2 är bäst bara att inse

Medlem

Ska bli skönt å se hur DiRT kör över Forza 2. Det här med Forza kommer inte att vara så länge ska ni se


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag känner mig garanterat mer sugen på Forza än på något DiRT.
Fattas bara en 46-tums tv

Medlem
Skrivet av Token999:

Jag känner mig garanterat mer sugen på Forza än på något DiRT.
Fattas bara en 46-tums tv

46"? Gillar du att kisa med ögonen? Tacka vet jag 110" på projektor


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av Token999:

Jag känner mig garanterat mer sugen på Forza än på något DiRT.
Fattas bara en 46-tums tv

Det som fattas är två "42 till och två 360.. så kan man lira Forza 2 med 3 skärmar ju.

Skrivet av WaltX:

Ska bli skönt å se hur DiRT kör över Forza 2. Det här med Forza kommer inte att vara så länge ska ni se

Inte sagt att arkad race inte kan vara kul.. men intrycket demot gav var lite slappt. Trist, outmanande kontroller. :/
Men men.. det ska iaf införskaffas.

Inaktiv

Ser bara inte vad det här spelet gör som inte alla andra bilspel igenom tiderna gjort.

Inaktiv

Oj ett bra spel på första platts i england, har det hänt förut?

Medlem
Skrivet av WaltX:

Ska bli skönt å se hur DiRT kör över Forza 2. Det här med Forza kommer inte att vara så länge ska ni se

Pff, Dirt kommer ju inte i närheten. Detta är så mycket större. Rally är så riktat. Det är som att säga att MotorStorm skulle vara större än ett kommande GT5.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

varför inte en projektor en 360 forza 2 på en 7x7meters duk det är känsla det hehehehe

Medlem

Varför är ni så jefla kravlösa för? Själv håller jag på att flytta om alla stjärnor i universum och skapa en skärm som täcker natthimlen med s.k. stardustpixelteknologi. Det ni. Projektorer.. pfft. Gammal skitteknologi.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Varför är ni så jefla kravlösa för? Själv håller jag på att flytta om alla stjärnor i universum och skapa en skärm som täcker natthimlen med s.k. stardustpixelteknologi. Det ni. Projektorer.. pfft. Gammal skitteknologi.

Fattigman, jävla budgetlösning. Kan du inte bättre?

1
Skriv svar