God Morgon

Medlem
God Morgon

I ren julanda så reste jag mig ur sängen denna morgon, begav mig till Statoil och köpte kaffe samt en baguette.
Sätter tänderna i baguetten här hemma och ser då min katt lägga en pizza med en halv meters radie ungefär 2 meter framför mig. Han är en riktig aptitretare denna 16 år gamla katt.

Jag har nu ätit upp och tänkte lira lite GTA 4 på min PC. Har ni sett så snyggt det är?
En del anser att det inte är snyggare än på konsol.
Dessa personerna uppmanar jag att köpa nytt grafikkort genast.
Måste köpa en sådan här USB-"dosa" så jag kan spela med mina trådlösa xbox 360 kontroller på PC:n.

Julen närmar sig och ett viktigt tecken på detta är min jul-banner här ovanför.
Den har jag jobbat med i flera veckor så jag hoppas att det är en riktig stämningshöjdare!

Ska avsluta detta morgoninlägget med denna fruktansvärt roliga felsägningen.
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FJASni1ni30&hl=sv&fs=1&rel=0&color1=..."></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FJASni1ni30&hl=sv&fs=1&rel=0&color1=..." type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

#blogg

Medlem
God Morgon

Det ÄR snyggarep på konsol. har flera kompisar som har det nyaste man kan ha i gaming och det ser verkligen synbart sämre ut än konsol versionerna....det är helt enkel en usel konsol port vi på PC spelar

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Det ÄR snyggarep på konsol. har flera kompisar som har det nyaste man kan ha i gaming och det ser verkligen synbart sämre ut än konsol versionerna....det är helt enkel en usel konsol port vi på PC spelar

Meeeen...jag tycker det är snyggare på PC

Bil detaljerna, byggnaderna, men det är möjligt att jag saknar det som krävs för att se annat då

Inaktiv

HAHAHAHAHA! Två gånger dessutom. Bertil Falukorv.

Medlem
Skrivet av Maagz:

HAHAHAHAHA! Två gånger dessutom. Bertil Falukorv.

Var i helsike har du gjort av din MSN?
Inte sett dig inne på 1001 dagar nu!!

Medlem

bertil falikorv..ojch heh, ber...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag undrar mest varför man åker till statoil för och köper baguette och kaffe på morgonen?

Medlem
Skrivet av LoCK:

Jag undrar mest varför man åker till statoil för och köper baguette och kaffe på morgonen?

För klockan var knappt 5 och då är statoil det enda som har öppet, tror jag.

Medlem
Skrivet av d-aniel:
Skrivet av LoCK:

Jag undrar mest varför man åker till statoil för och köper baguette och kaffe på morgonen?

För klockan var knappt 5 och då är statoil det enda som har öppet, tror jag.

Det underliga i det hela tyckte jag var att man inte har kaffe och frukost hemma. =P

Medlem
Skrivet av LoCK:
Skrivet av d-aniel:
Skrivet av LoCK:

Jag undrar mest varför man åker till statoil för och köper baguette och kaffe på morgonen?

För klockan var knappt 5 och då är statoil det enda som har öppet, tror jag.

Det underliga i det hela tyckte jag var att man inte har kaffe och frukost hemma. =P

Joo, det har jag ju, men så tidigt orkar jag inte alltid bre mackor

Medlem
Skrivet av d-aniel:
Skrivet av LoCK:
Skrivet av d-aniel:
Skrivet av LoCK:

Jag undrar mest varför man åker till statoil för och köper baguette och kaffe på morgonen?

För klockan var knappt 5 och då är statoil det enda som har öppet, tror jag.

Det underliga i det hela tyckte jag var att man inte har kaffe och frukost hemma. =P

Joo, det har jag ju, men så tidigt orkar jag inte alltid bre mackor

Haha, då var det som jag trodde. Du var lat din jävel! =D

1
Skriv svar