Capcom distribuerar spel via Steam

Inaktiv
Capcom distribuerar spel via Steam

steeem...
ångmaskinen blir större och större...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Orka steam, seg och opålitlig....


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

har aldrig haft problem med steam. Steam fungerar like a charm

Medlem

Inte jag heller... Som jag ser det kan det bara bli större och bättre.

Stora möjligheter för mindre utvecklare.

Medlem

Möjligheterna är inte mindre heller för att det ploppar upp på "Dem som har gjor kåntörstrajk" heller, pengar är inte direkt vad många ungar saknar numera.

Medlem

Bra bra. Jag tillhör en av dem som verkligen gillar steam. Enkelt, billigare, förhandstestning, free weekends då man kan spela å verkligen se om man gillar ett spel osv. Det enda jag har att klaga på är mängden spel som finns att tillgå. Så ännu en utvecklare är bara finemang.

Medlem

Steam fungerar ju superbra. I början var det ju inte speciellt stabilt men nu är det ju hur bra som helst. Och som lök på laxen slipper man jaga uppdateringar hela tiden och Steam går ju i värsta fall att köra offline...

Nu lär väl alla skrika fanboy så jag får stå mitt kast.

Inaktiv

Steam är den enda bra Digital Distrubutions medlet atm och komemr där av bli dominat och kontrollera den marknaden för en tid framåt och troligen även än längre. Då valve har lyckats fåt bakom sig stora namn och även genom egna släpp och mod support som är bra , jag väntar bara på att dom ska böra sälja musik och film så blir dom det största företaget inom den branshen.

Medlem

Det är dock ganska värdelöst om man inte gillar FPS...


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

kul för steam, men det känns trevligare med en fysik förpackning. ger mer betydligt mer mervärde.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Steam äger digital distribuiton för spelen dom har kan patchas, har aldrig haft några klagomål på steam sen det startades, endast att GUI't är fult och otympligt.

1
Skriv svar