FZ-Calle möter sin musa

Medlem
FZ-Calle möter sin musa

Igår var det DICE-fest, för att fira <i>Mirrors Edge</i>-releasen (även om det var ett tag sedan den var). Givetvis var <b>Lisa Miskovsky</b> där (till <b>FZ-Calles</b> stora förtjusning, han hördes säga "om jag klär av mig naken, kan ni kasta mig på Lisa då?") och sjöng sin låt från spelet, och givetvis var jag och <b>hela FZ</b> där och drack några gratisöl - dock inte så många, eftersom ljudnivån omöjliggjorde någon som helst konversation, ens när trevliga människor från GRIN (vem släppte in dem?) och tv-kändisar som <b>Thomas Arnroth</b> och vår egen <b>Tove</b> dök upp. <b>John</b> tvingade oss att gå till Max istället, där vi hänsynslöst mobbade honom för hans vinrand (ej avbildad) och jesustelefon (nedan).

#blogg

Inaktiv
FZ-Calle möter sin musa

Haha! Det var alltså HON som var Lisa Miskovsky. Jag minns att jag flertalet gånger slängde en blick på hennes jobbig klädval

Det var till och med många från GRIN. Jag pratade med ett gäng till, Tom Ferrer och en bandesignarkille från DICE efter ni gick!

Medlem

Ja, det var ju det där med att prata... hade det gått att göra det utan att skrika och stoppa in örat i motpartens mun för att höra svaret, hade jag nog stannat lite längre...

Skägg.
10 Chambers

Lögner och förtal! Om man som jag har en tendens till okamratlig andedräkt efter en dag på kneget med surt kaffe så hålller man nästa hellre keft än pratar med folk 10 centimeter ifrån. Jag ber om ursäkt om jag gav er en spontanhempermanent under dialogerna.


signatur
Medlem

Nej det var väl mest John och du som satt och hånglade i ett hörn hela kvällen :).

1
Skriv svar