Robot
Medlem
FIFA 08 fotat

samma sak som med NHL 2008... inget nytt ba lite finslipning på grafiken.. Gammalt spel i ny förpackning..

FML
Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

samma sak som med NHL 2008... inget nytt ba lite finslipning på grafiken.. Gammalt spel i ny förpackning..

Inte ens grafiken ar ny, samma skit som den har haft nu i 5 ar. Bara Xbox360/Ps3 som far finare grafik.

Medlem

Och på dessa bilderna såg grafiken inte alls bra ut. Låg upplösning på texturerna å så... men det är ju inte klart än... fast har lagt ner fifa nu. Blir bara PES nuförtiden.

Inaktiv

Asså grafiken kan ju inte ens ha vart halv klara på dom där skärmdumparna. men men eftersom jag är PES lirare så bryr jag mig itne om detta skit spel.

Medlem

Ser lite stelt ut?

Medlem

FIFA har alltid varit stelt.. PES är lugnt bättre.

Medlem

roliga med fifa är ju managersystemet men spelkänslan i pes är så mycket bättre än fifas..

Medlem

Hehe. Publiken ser ut som pappskyltar...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av SebbeSkarp:

Och på dessa bilderna såg grafiken inte alls bra ut. Låg upplösning på texturerna å så... men det är ju inte klart än... fast har lagt ner fifa nu. Blir bara PES nuförtiden.

det står ju inte ens från vilken konsoll dumparna är ifrån, kan ju lika gärna vara wii, psp, ps2, nintendo ds. dom konsollerna är det ju inte bra grafik från. så är enormt säker på att det kommer att vara grymt snyggt till xbox 360 / ps3

Medlem

Jag förstår inte vad som är så bra med PES??? Fantasi ligor, och tråkiga managemnet inslag. Tacka vet jag fifa 07 till PC samt UEFA 06/07 till X360!!!

Medlem

“This year, FIFA 08 takes its second step into the next-generation. Last year, we kicked off the next-generation by introducing a new engine and stunning ball physics. This year, we are introducing new gameplay, new modes and a new feeling of football finesse,”

Om ni läser så har de alltså inte koncentrerat sig på grafiken i år.
Hoppas allsvenskan är med i 360 versionen i år.

Medlem

det ser ju ut som robotar som springer omkring:S och minerna är ju i princip sämre än Paynes;)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

det ser ju ut som robotar som springer omkring:S och minerna är ju i princip sämre än Paynes;)

Hur kan man tycka dom ser ut som robotar när dom inte ens rör sig ?

mm och ta en stillbild på dig när du springer så ser du nog också knäppt ut = )

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Tommy_h:

det ser ju ut som robotar som springer omkring:S och minerna är ju i princip sämre än Paynes;)

Hur kan man tycka dom ser ut som robotar när dom inte ens rör sig ?

mm och ta en stillbild på dig när du springer så ser du nog också knäppt ut = )

haha


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av JackFlack:

Jag förstår inte vad som är så bra med PES??? Fantasi ligor, och tråkiga managemnet inslag. Tacka vet jag fifa 07 till PC samt UEFA 06/07 till X360!!!

Säger man att Fifa är bättre än PES så bevisar det en sak: personen som säger så kan ju absolut inte fotboll.
Allt handlar inte om vad för ligor o sånt man kan lira, utan det handlar om känsla PES är så mycket bättre.

Medlem
Skrivet av aske:
Skrivet av JackFlack:

Jag förstår inte vad som är så bra med PES??? Fantasi ligor, och tråkiga managemnet inslag. Tacka vet jag fifa 07 till PC samt UEFA 06/07 till X360!!!

Säger man att Fifa är bättre än PES så bevisar det en sak: personen som säger så kan ju absolut inte fotboll.
Allt handlar inte om vad för ligor o sånt man kan lira, utan det handlar om känsla PES är så mycket bättre.

Känsla...hur då? Har testat PES flera gånger och blir alltid lika besviken på hur just avsaknaden av "känslan" är när man spelar PES. Fifa är inte perfekt, men fotbollskänslan finns där! Och i vilket fotbollslag har du spelat i? Vilka länder förutom Sverige har du kollat på fotbollsmatcher då du verkar så fotbollskunnig?

Medlem
Skrivet av JackFlack:
Skrivet av aske:
Skrivet av JackFlack:

Jag förstår inte vad som är så bra med PES??? Fantasi ligor, och tråkiga managemnet inslag. Tacka vet jag fifa 07 till PC samt UEFA 06/07 till X360!!!

Säger man att Fifa är bättre än PES så bevisar det en sak: personen som säger så kan ju absolut inte fotboll.
Allt handlar inte om vad för ligor o sånt man kan lira, utan det handlar om känsla PES är så mycket bättre.

Känsla...hur då? Har testat PES flera gånger och blir alltid lika besviken på hur just avsaknaden av "känslan" är när man spelar PES. Fifa är inte perfekt, men fotbollskänslan finns där! Och i vilket fotbollslag har du spelat i? Vilka länder förutom Sverige har du kollat på fotbollsmatcher då du verkar så fotbollskunnig?

Tror nog att det är du som behöver ta med dig en boll och gå ut och sparka lite.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar