Demo av Overlord släppt

Medlem

Ooh! Sett fram emot det här spelet ett tag nu, verkar sjukt kul. Bara till att börja tanka demo direkt. -glader!-

Inaktiv

nu posthuntar jag lite men vilket spel!!!!! såhär ska det se ut, inte en massa buggar o skit, ett av årets få spel som kommer att funka vid release och faktiskt vara genomtänkt? vill ha men många dagar kvar till release (29/6)

bra bullfrog humor också

Medlem

Ska testa nu!


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

Jag har bara hunnit testa det lite grann, men det kändes som om gubben rörde sig ryckigt. Dock flöt det övriga på bra... mycket skumt. Körde på medium och high, men märkte ingen skillnad.

Opteron@ 2.53ghz
1024DDR
X800XT

Inaktiv

Fan hjälp mig jag blir lack snart försökte med grejen sweep eller vad dem sa du håller in båda mus knapparna samtidigt och rikta musen åt the Jesters (whatever) väg...hjälp

Medlem

Pentium 3.2Ghz
1.5GB RAM
Geforce 6600

Ej spelbart

Måste nog ägna mig åt lite seriös datorvård...

Medlem

Core 2 Duo 6700
2gb
x1950XT fungerar perfekt med 1280x1024 på högsta ^^

Medlem

Vill inte gå igång för mig. :(. -ledsen i ögat-

Medlem

Kan bara säga, WOW! Det bästa på länge!


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem
Skrivet av BlueSam:

Fan hjälp mig jag blir lack snart försökte med grejen sweep eller vad dem sa du håller in båda mus knapparna samtidigt och rikta musen åt the Jesters (whatever) väg...hjälp

Strunta i var du tittar. Håll in musknapparna och tänk att dina "imps" är en raket som flyger iväg. Håll ögonen på dem och rör musen så ser du att de svänger höger eller vänster.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Blev inte imponerad av trailern men det här är det bästa demot jag spelat på åratal.

Medlem

verkligen en frisk vindpust i allt skit som släpps nuförtiden. underbart demo.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Orbek:

Blev inte imponerad av trailern men det här är det bästa demot jag spelat på åratal.

Word. Var inte heller minsta imponerad av trailern - fattade inte ens vad det var för typ av spel. Men nu efter att ha spelat demot känns det verkligen som att man vill ha det

Inaktiv

Otroligt bra spel, All borde köpa det...

12
Skriv svar