Allt har en förklaring...

Medlem
Allt har en förklaring...

Igår natt satt jag på min datorstol och kollade lite på nätet.
Ett ben hade jag uppe på skrivbordet och plötsligt så kändes det som om någon puttade till stolen bakifrån.
Jag trodde det var min katt som sprang på stolen i nattlig förvirring, men han låg på sin filt och sov.
Jag gick in till min sambo och sa att jag tror på spöken nu (brukar göra så för att spökena ska veta att jag tror på dem så de inte ska skrämma mig mer, hahah).

Nu ikväll kom min kompis hit och skulle kolla en film med mig, då berättade han att något äckligt hände honom igår natt.
Han satt på sin datorstol och plötsligt kändes det som att någon puttade till hans datorstol bakifrån. Han bor själv och har inga djur så han blev också religös igår natt.
Då slog det mig, det var den här förbannade jordbävningen jag läste om på löpsedlarna.
Så jävla dumt, men läskigt när vi hade upplevt samma känsla exakt!

#blogg

Medlem
Allt har en förklaring...

Skräll att båda satt vid datorn ;F


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Skräll att båda satt vid datorn ;F

Ser att din sköldpadde avatar har fått sig en liten julmössa. Va grym du är på photoshop

Inaktiv
Citat:

(brukar göra så för att spökena ska veta att jag tror på dem så de inte ska skrämma mig mer, hahah)

Haha, din blogg är allt för härlig

Medlem
Skrivet av d-aniel:
Skrivet av q0rra:

Skräll att båda satt vid datorn ;F

Ser att din sköldpadde avatar har fått sig en liten julmössa. Va grym du är på photoshop

Självklart! Fast egentligen är det inte så mycket photoshop som ligger bakom utan mest... Paint : D Men det såg ju så klart ditt tränade öga


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar