Mastig genomgång av Crysis

Robot
Inaktiv
Mastig genomgång av Crysis

Önskar att jag hade datorn som krävs

Medlem

Jag kan rekomendera att man registrerar sig på InCrysis om man gillar crysis, mycket bra fansite och community!
så fort något nytt kommer ut så finns det där!:heart:

Medlem
Skrivet av Bazil:

Önskar att jag hade datorn som krävs

Hur vet du vad som krävs. Kan säkert köra den på lägre inst.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Bara jag som tycker fienderna är lite väl.. Smartdumma? De beter sig kusligt mänskligt men är inget soldatmaterial direkt. Mer än en gång såg jag en soldat som bara stod helt öppet och glodde på spelaren. Verkade som vapen var det sista de ville ta till, fransmän? Hönsen var lite dåliga på att reagera när geväret började panga bredvid dem, tror det är lätt att hitta "fel" när spelet är så otroligt bra gjort för övrigt. Jag funderar skarpt på att köpa nya leksaker till crysis så man kan uppleva den färdiga produkten som den är tänkt. Hoppas bara nu på lite mer känsla i vapnen, hagelbrakarn ska vara mer rörelse i och vapnen ska överlag göra mer skada enligt mig. Kan bli störande i längden att jaga runt dem som odödliga harar i en stor bur : )

Medlem

Rätt mig om jag har fel men kördes inte den där video
presentationen i Direct X 9.0

Medlem

Plötsligt känns ett 6000 kronors Playstation 3 inte helt fel. Att spendera upp emot 15-20000 kronor bara för detta liret känns lite väl magstarkt.

Medlem
Skrivet av Philip:

Plötsligt känns ett 6000 kronors Playstation 3 inte helt fel. Att spendera upp emot 15-20000 kronor bara för detta liret känns lite väl magstarkt.

När Crysis kommer ut
(kanske hösten , kanske nästa år)

så kommer du nog kunna köpa en dator för 12 tusen som pallar ska du se.

Medlem
Skrivet av Philip:

Plötsligt känns ett 6000 kronors Playstation 3 inte helt fel. Att spendera upp emot 15-20000 kronor bara för detta liret känns lite väl magstarkt.

20.000kr är bara till för om du vill kunna spela liret i 2560x1600 vilket är rätt onödigt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

för 10k kan du få en riktigt bra dator nuförtiden. Dessutom kan man göra en massa saker på datorn som inte en ps3 kan.

Medlem

Jag ska köpa en ny burk för runt 8500 som kommer att klara crysis utmärkt, bara för att man kan köpa minnen och grafikkort för 4 resp 7 tusen så betyder det inte att man måste det...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Själv har jag räknat med att slutsumman bör landa på 12k (känns ju fan skrämmande att skriva det med nollor) Men det är endast burken, ska sälja det gamla jag har så jag kommer nog "bara" lägga ut runt 7-8k. Men jag tänker vänta ett bra tag till!

Medlem
Skrivet av Grön:

Bara jag som tycker fienderna är lite väl.. Smartdumma? De beter sig kusligt mänskligt men är inget soldatmaterial direkt. Mer än en gång såg jag en soldat som bara stod helt öppet och glodde på spelaren. Verkade som vapen var det sista de ville ta till, fransmän? Hönsen var lite dåliga på att reagera när geväret började panga bredvid dem, tror det är lätt att hitta "fel" när spelet är så otroligt bra gjort för övrigt. Jag funderar skarpt på att köpa nya leksaker till crysis så man kan uppleva den färdiga produkten som den är tänkt. Hoppas bara nu på lite mer känsla i vapnen, hagelbrakarn ska vara mer rörelse i och vapnen ska överlag göra mer skada enligt mig. Kan bli störande i längden att jaga runt dem som odödliga harar i en stor bur : )

Fransmän är knappast pacifister, "Verkade som vapen var det sista de ville ta till, Svenskar?" Hade i så fall varit en troligare sak att säga.


signatur

---
Boo!

Medlem

Fransmän? De har ju kärnvapen och främlingslegionen... och de är inte direkt fredliga av sig. Sverige har... förutom några tomma kaserner ett antal värnpliktsgubbar och marinhistoriens största flopp, regalskeppet Vasa. ;-P


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hmm bara jag som faktiskt bojkottar det här filmklippet? Även om jag är väldigt nyfiken på Crysis så börjar det bli lite väl mycket filmklipp och bilder nu. Trist att spela ett spel och känna igen hälften från 2 år gamla screenshots och filmklipp.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Fransmän? De har ju kärnvapen och främlingslegionen... och de är inte direkt fredliga av sig. Sverige har... förutom några tomma kaserner ett antal värnpliktsgubbar och marinhistoriens största flopp, regalskeppet Vasa. ;-P

Så du klankar ner på ett av de bästa
defensiva försvaren vårt eget?

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Fransmän? De har ju kärnvapen och främlingslegionen... och de är inte direkt fredliga av sig. Sverige har... förutom några tomma kaserner ett antal värnpliktsgubbar och marinhistoriens största flopp, regalskeppet Vasa. ;-P

Sverige har teknologi. Läs om framgångarna i USA för HMS Gotland bara.
http://sv.wikipedia.org/wiki/HMS_Gotland_(ub%C3%A5t)

Citat:

Skälet till att Gotland vinner i nästan alla strider i övningarna är att amerikanska marinen inte hittar ubåten


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Om ändå blizzard var lika snälla...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Fransmän är fjollor, så är det bara. Och främlingslegionen består inte av fransmän utan av andra nationaliteter (fransmän är dock officerare, men det är ju en stor skillnad på att ge order och att utföra dessa...).

Medlem
Skrivet av Tybalt:

...och marinhistoriens största flopp, regalskeppet Vasa. ;-P

Historieförvanskning! Det korrekta är att regalskeppet Vasa var en förstudie till det som skulle leda till att Sverige tog täten i att tillverka världens bästa kustnära-ubåtar!

Inaktiv

Ska uppgradera till Vista och x10 när Crysis släpps.


signatur

/A.K.A seerzack

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Bazil:

Önskar att jag hade datorn som krävs

Hur vet du vad som krävs. Kan säkert köra den på lägre inst.

Jag vill ju köra detta på höga inställningar inget annat :\


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag skulle vilja be dig att granska texten på bilderna.
Det står att de här är FPS'en som de "TROR" kommer gälla för respektive kort.

Jag citerar skaparen av bilderna !

Skrivet av OneFire:

This is purely based on how we 'think' the cards will perform.

om ni inte skulle tro mig så hittar ni tråden här http://www.crysis-online.com/forum/index.php/topic,4567.0.htm...

Skrivet av Phosphor:

Fransmän är knappast pacifister, "Verkade som vapen var det sista de ville ta till, Svenskar?" Hade i så fall varit en troligare sak att säga.

Ja nu var det sagt med lite sk "humor", detta är väl inte första gången du hör någon skojja till det lite genom att förolämpa fransmän rent spontant? Men visst kan man tänka sig det vore ungefär såhär svenska militärer skulle uppföra sig : D

Medlem
Skrivet av asdf2:
Skrivet av Tybalt:

...och marinhistoriens största flopp, regalskeppet Vasa. ;-P

Historieförvanskning! Det korrekta är att regalskeppet Vasa var en förstudie till det som skulle leda till att Sverige tog täten i att tillverka världens bästa kustnära-ubåtar!

Hehehe, jäkligt skoj:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

säger.. mjäh.. inget spel för mig. snygghet gör inte spel.

Medlem

gött jag valde ati för dx 10 och crysis och det ser ut att ha lönat sig


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

gött jag valde ati för dx 10 och crysis och det ser ut att ha lönat sig

Det där stämmer inte... Finns inte ens ATI 2900 XTX än, bara XT. Och sen finns det ingen crysis benchmark ute än heller. Det där har bevisats som falsk tidigare, tro inte på allt på nätet... tyvärr guys, men sen kan det ju stämma med att grafikkorten kommer ligga nånstans på den nivån i spelet. Men har hört att spelet flyter faktist på bättre på nvidia kort än ati, kommer inte ihåg vart.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

precis vad ja sa mm ?

12
Skriv svar