Hellgate: London filmat

Robot
Medlem
Hellgate: London filmat

Ser ju riktigt lovand ut


signatur

HELL, IT'S ABOUT TIME.

Medlem

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga om Hellgate. Ibland ser det sjukt roligt ut och nån annan gång ser det ut som värsta barnspelet.

..hm..


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Ptja... man blir inte direkt imponerad av det man ser... men som sagt, skulle vara kul att testa ett demo.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Ptja... man blir inte direkt imponerad av det man ser... men som sagt, skulle vara kul att testa ett demo.

...I ca 28.7 sekunder innan man kommer på att man bara springer runt och göra samma sak hela tiden?

Medlem

Jag har mina tvivel om detta spelet.. =/

Medlem

ser ut att bli ett riktigt kalkon spel...synd bill roper, synd...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hmm... en sån här in-gametrailer ger sällan ett bra intryck. Ge oss ett demo istället!

Medlem
Citat:

...I ca 28.7 sekunder innan man kommer på att man bara springer runt och göra samma sak hela tiden?

Och ändå så blev Diablo II ett grymt bra spel

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:
Citat:

...I ca 28.7 sekunder innan man kommer på att man bara springer runt och göra samma sak hela tiden?

Och ändå så blev Diablo II ett grymt bra spel

Alla har vi olika åsikter Själv tror jag jag orkade klicka mig fram till lvl 15 som mest i D2, aldrig ens tittat mot det igen.

Medlem

Ser försiktigt optimistiskt fram emot Hellgate, men mest för storyn =). Tveksamt om jag skulle betala nån månadsavgift för det.

Inaktiv

Jag älskade också Diablo II, även om det var ett enformigt spelupplägg. Det som gjorde att spelet höll var levlarna, nya spelss, items osv. Stämningen i spelet, framförallt storyn med engagerande mellansekvenser och npc's. Så får dem till dem bitarna i hellgate så tror jag absolut att ajg kommer att vilja spela igenom det åtminstone 1 gång. Men håller med Pinhead att betala en månadsavgift ställer ajg mig väldigt skeptiskt mot.


signatur

e=mc2

Medlem

Har faktiskt tappat intresset för det här spelet, såg lovande ut i början men alla senaste filmer å bilder ger ett sånt trist intryck jag vet inte, en demo vore verkligen toppen om dom släpper.

Inaktiv

hmmm hur är online delen då?
folktomt


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Jag har haft höga förhoppningar om spelet, men det ser inte ut att infrias.
Om dom vill göra ett "Diablo" i 3D så det första som jag stör mig på är att det tar grymt lång tid att få ihjäl en grupp med 20 fiender.
Medans i Diablo så manglade man bara på och så var det klart efter ett par sekunder.

Inaktiv

Helt klart intressant, komemr deffinitivt att köpa och prova, däremot ar det tveksamt om det blir en långkörare för min del, månadsavgift för en hack and slash känns inte berättigat...


signatur

All men are cremated equal

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Tybalt:

Ptja... man blir inte direkt imponerad av det man ser... men som sagt, skulle vara kul att testa ett demo.

...I ca 28.7 sekunder innan man kommer på att man bara springer runt och göra samma sak hela tiden?

Var det inte det man gjorde i Diablo?

Hur populärt blev det spelet undrar jag...


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Men hur var det med månadsavgiften?
Skulle det inte bara göra så att man slapp kö till servrarna, kunde ha fler karaktärer på sitt konto, fler platser i banken med mera.

Det skulle väll inte vara ett tvång.

Medlem

Ser rätt bra ut faktiskt dock tycker jag fienden känns lite tråkiga och verkar ha lite effekt på spelarna. Men ett demo skulle vara riktigt trevligt ja.

Dock måste sånna här hack n' slash ha rätt "känsla" för att funka. Diablo hadde det, man kunde liksom styra snabbt och exakt, flera olika sätt att spela de olika klasserna osv.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Vargavinter:

Om dom vill göra ett "Diablo" i 3D så det första som jag stör mig på är att det tar grymt lång tid att få ihjäl en grupp med 20 fiender.
Medans i Diablo så manglade man bara på och så var det klart efter ett par sekunder.

Vad menar du med det. De går ju snabbt att ta död på fiender i trailern om inte snabbare än i diablo
:\

Medlem

Dem verkar inte ha hunnit optimera spelet än, för det var feta problem att hålla stadig "Framerate" nästan hela tiden tunga slowdowns.... Men fixar dem det innan release så är jag intresserad. IAF testa det.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Verkar bara vara en massa monotont hackande
Att D2 slog var inte så konstigt:
- dess främste konkurrent var Fia med knuff.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Tja. kommer testa det av den anledningen att det är "folket" bakom Diablo.
Och att dom försöker göra samma princip av spel fast i 3d/miljö/blabla.

Men seriöst, det ser INTE roligt ut på filmerna, intressant kanske, men inte roligt. Tror man måste testa demot/spelet för att avgöra i detta fallet.


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga om Hellgate. Ibland ser det sjukt roligt ut och nån annan gång ser det ut som värsta barnspelet.

..hm..

Håller med, ser väldigt färgglatt ut. Gillar inte riktigt grafiken, ser lite rörig ut...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Kanske har litet att göra med klassen som vissades mest, hunter? Eller vad den nu kallas, det såg verkligen extremt monotont och tråkigt ut att spela en sådan. Effekterna måste nog fläskas ut mer än några runor i luften och dyl. om folk ska tycka att den biten är intressant också.. i ett spel som detta är de jätteviktiga.

Nej, detta såg inte speciellt kul ut men det kanske ändras.

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:
Skrivet av Vargavinter:

Om dom vill göra ett "Diablo" i 3D så det första som jag stör mig på är att det tar grymt lång tid att få ihjäl en grupp med 20 fiender.
Medans i Diablo så manglade man bara på och så var det klart efter ett par sekunder.

Vad menar du med det. De går ju snabbt att ta död på fiender i trailern om inte snabbare än i diablo
:\

Kan jag inte hålla med om. I D2 är det bara slänga in en frost-orb så får man ihjäl 30+ med en gång eller dra en whirlwind, som Hellgate ser ut orkar man knapapst mangla igenom 600+ fiender per bana.

Inaktiv

Vilken besvikelse!
Stela och ryckiga rörelser, ospännande miljöer och händelser. det känns bara stolpigt och oengagerande.

Nåja, mycket annat kul som fortfarande får stå kvar på "Att köpa"-listan för 2007...


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Tybalt:

Ptja... man blir inte direkt imponerad av det man ser... men som sagt, skulle vara kul att testa ett demo.

...I ca 28.7 sekunder innan man kommer på att man bara springer runt och göra samma sak hela tiden?

Lägger du ord i min mun eller försökte du kommentera vad jag skrev?

Vad gäller att göra samma sak hela tiden i spel... är inte ALLA spel så? FPS, RPG, MMO, platform, sport...?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

precis som alla andra filmer jag sett till hellgate london så verkar spelet väldigt laggigt och det verkar ha oerhört fula animationer och effekter.
men utöver det så verkar det vara ett roligt spel.

Medlem

Skalan är mongo i detta spel :S titta på höghuset och sen på karaktären när han springer runt och dödar....

12
Skriv svar