Hellgate: London filmat

Inaktiv
Skrivet av melachi:
Skrivet av Heya:
Skrivet av Tybalt:

Ptja... man blir inte direkt imponerad av det man ser... men som sagt, skulle vara kul att testa ett demo.

...I ca 28.7 sekunder innan man kommer på att man bara springer runt och göra samma sak hela tiden?

Var det inte det man gjorde i Diablo?

Hur populärt blev det spelet undrar jag...

helt klart jag e själv ett diablo 2 fan men gillar äver wow så att jag tyker de liknar en blandnling av wow d2 och fast i framtiden jag tror på deta spelet de verkar vara roligt:D


signatur

/den farliga milfen^^

Inaktiv
Skrivet av RAGE77:

Vilken besvikelse!
Stela och ryckiga rörelser, ospännande miljöer och händelser. det känns bara stolpigt och oengagerande.

Nåja, mycket annat kul som fortfarande får stå kvar på "Att köpa"-listan för 2007...

förlevete om du spelar med vapner intil dig hur fan ska du då se på din rygg sluta vara så negativa:|


signatur

/den farliga milfen^^

Inaktiv

jag håler inte med ett skit jag är diablo spelare från 2 år tebax de va ett spel jag fasna för jag har börgat som småt med wow på wow så dödar man 1 i taget på diablo rensar man 100 per attack med tex sorc men deta spelet verkar vara en bladning av båda och de verkar jävligt kul:D men om ni vill senka spelets chans innan de komit utt så e ni bara idioter jag ska köpa de första dan de kommer ut om de ej e bra så slutar jag spela man blir altid besviken i börgan de blev jag med biablo ochså men jag tänkte jag ska bara klara normal sen så va jag i hell och sen börga man trada de blev kul efter ett tag jag tro exsakt samma hender med deta spelet ryck upp er jag e lite skeptisk om jag ska betala men jag komer helt klart börga spela de inget snak om saker + fick den 8 stjärnor på domslesta hemsidor:up::up::up::up::up::up::up:


signatur

/den farliga milfen^^

Inaktiv
Skrivet av moberg:

precis som alla andra filmer jag sett till hellgate london så verkar spelet väldigt laggigt och det verkar ha oerhört fula animationer och effekter.
men utöver det så verkar det vara ett roligt spel.

kan håla med om att de fult utt men om du jängör med diablo -.- folk spelar de en de e ju lett finare en diablo kan jag låva


signatur

/den farliga milfen^^

Medlem

att gjämföra diablo och helgate är svårt eftersom alla spel har kommit så långt fram jag tror inte springa runt o slackta som man gjorde i diablo skulle kunna hålla idag tror det skulle bli för enformigt...
visst säg att det var det då också men då hade inte spelen kommit så långt heller

12
Skriv svar