Stressa din monsterdator med Call of Juarez

Inaktiv

Screens ur benchmark:et . För er som är intresserade, utan att testa det (eller saknar hårdvaran).

Inaktiv
Skrivet av _78:

Då ska vi se. Istället för att gå o lägga mig under de kommande 2 åren valde jag att dra ner grafiken till 1280x1024 och bort med alla effekter. Usch o fy om spelet skulle se snyggt ut!
JISSES!!! 22.5 i avg fps. Bilden hackade bara 45% utav tiden.
Detta känns lovande...

På köpet så såg spelet fruktansvärt gammalt ut. Men men, känslan sitter inte i grafiken..
Kanske ska ta mig en tupplur iaf.

Du har för dålig dator helt enkelt.

Medlem
Skrivet av brtkrb:
Skrivet av _78:

Då ska vi se. Istället för att gå o lägga mig under de kommande 2 åren valde jag att dra ner grafiken till 1280x1024 och bort med alla effekter. Usch o fy om spelet skulle se snyggt ut!
JISSES!!! 22.5 i avg fps. Bilden hackade bara 45% utav tiden.
Detta känns lovande...

På köpet så såg spelet fruktansvärt gammalt ut. Men men, känslan sitter inte i grafiken..
Kanske ska ta mig en tupplur iaf.

Du har för dålig dator helt enkelt.

Skrivet av _78:

Grapichs board: Nv 8800gtx
Memory: 732 Mb

För övrigt används en Fx-60 processor, 4 Gb ram, 1000rpm diskar, X-fi..... osv
Hade hoppats på lite mer prestanda. .

Tycker inte det ser ut att vara en dålig dator direkt... det är snarare en som får mig att gråta när jag ser på min egen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

dagens i-land problem


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Enjoy your DX10 lol

Medlem

Det kan ju vara fel på drivrutiner och sånt också, för här hackar det då inte

Inaktiv

Är det bara jag som tycker att 1024x768 är tillräcklig upplösning för spelande? Sitter iofs inte på en megastor dataskärm á 24", isf lirar jag hellre via min 32" lcd-tv.

Inaktiv

Men herregud detta gnäll!!! Va faen är det med folk av idag?

Visst en 24" TFT skärm är anpassad för en enda upplösning. Men min första fråga är då. Varför måste man ha en 24" just? Jag är skitnöjd med min 19" eftersom jag inte vill sitta flera meter ifrån datorn. ^^ Nåja... jag vet att man kan ha fler saker på skärmen samtidigt o så... fler ikoner t.ex.

Och andra. Varför måste man maxa spelet? Vet någon ens vad maxa är? För de flesta så är det väl genom spelets inställningmeny där man väljer högsta inställningarna? Sen finns det ju till olika spel diverse andra tweaks och inställningar.

Jag menar allt handlar väl inte bara om det visuella? Eller gör det det? Kan man inte tycka att ett spel är kul om man tvingas spela det på lite lägre inställningar? ^^

Och då TFT-skärmarnas "refreshrate" är lika med 60 Hz så behöver man ju inte ha mer än 60 FPS. Eller hur? Eftersom skärmen ändå inte uppdateras mer än 60 gånger per sekund. ^^ Men visst allt under 60 FPS märker man av... :/

Ok mera on topic nu: Ni som spelat nya versionen av detta... hur stor tycker ni skillnaden är jämfört med gamla? Jag märkte det direkt på första episoden, där man fick ta en annan väg nu. :/

12
Skriv svar