Manhunt 2-bilder släppta

Robot
Inaktiv
Manhunt 2-bilder släppta

Efter att ha sett bilderna ifrån Lair så...

Medlem

Manunt!


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Nice stavning
Men till saken, tycker det var jävligt fult...

Tycker det var snyggt


signatur
Medlem

det där såg fult ut.

Inaktiv

Har vi inte lärt oss ännu? Spel med super grafik är inte alltid roligast och bäst, ser fram emot en review av detta spel till Wii.


signatur

sleeplezz

Medlem

hmm, undrans hur man kan bedöma om spelet är snyggt eller inte från en bunta concept art bilder? För de där bilderna såg väldigt mycket concept art ut för mig. Bortsett från någon enstaka bild....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

men vf kommer det inte till pc, 360 eller ps3 ?

Inaktiv

att man ska behöva stå ut med sån här skitgrafik år 2007

Inaktiv

det är iaf stil på denna grafiken....till skillnad från lair..
som såg tråkig och stel ut


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

PSP och Wii. Det säger en del


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Vilken usel grafik! Fast, som Melachi nämnde, det är ju till Wii och PSP så det är inte så konstigt..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

man vad är det där för avatar boomer, fy på dig


signatur

Bengebolle

Skrivet av rbnlenin:

man vad är det där för avatar boomer, fy på dig

....och vad menar du med det? Tycker isåfall din avatar är fulare.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av rbnlenin:

man vad är det där för avatar boomer, fy på dig

....och vad menar du med det? Tycker isåfall din avatar är fulare.

Din är fulare.

Inaktiv

"You have no idea who you are or how you got here."

Samma gamla sletna klyschor. Medan producenten påstår sig vilja "driva storytelling framåt". Med vad? Klyschor från 50-talet? Att skitungarna orkar... Men att leka sadistamördare är väl så j-a fantastiskt för dagens fjuniga ADHD-offer att sliten story och rutten grafik inte gör nåt, huvudsaken är väl att morsan blir upprörd över mordporren?
Kräk.

Medlem

Jag tycker det är roligast att läsa kommentarerna som brukar komma i trådarna om Manhunt 2. Bilderna bryr jag mig inte så mycket om.

Förstår inte vad som är så oroväckande med normala människor som spelar hemska spel. Vi är ju ändå stabila nog att inte bli påverkade till den grad att det är märkbart. Det som skrämmer mig mer är att läsa inlägg av t.ex. Daniel ovan som ger sken av att ha riktiga bakomliggande "issues".

Medlem

Mer våld till Wii! Ser fram emot recensioner!

Skrivet av Kyraal:

Jag tycker det är roligast att läsa kommentarerna som brukar komma i trådarna om Manhunt 2. Bilderna bryr jag mig inte så mycket om.

Förstår inte vad som är så oroväckande med normala människor som spelar hemska spel. Vi är ju ändå stabila nog att inte bli påverkade till den grad att det är märkbart. Det som skrämmer mig mer är att läsa inlägg av t.ex. Daniel ovan som ger sken av att ha riktiga bakomliggande "issues".

ja han har onekligen problem


signatur
Inaktiv

sjukt snygg grafik! grattis wii-ägare!!

Medlem

Daniel_N, erfaren?

Medlem
Skrivet av Daniel_N:

"You have no idea who you are or how you got here."

Samma gamla sletna klyschor. Medan producenten påstår sig vilja "driva storytelling framåt". Med vad? Klyschor från 50-talet? Att skitungarna orkar... Men att leka sadistamördare är väl så j-a fantastiskt för dagens fjuniga ADHD-offer att sliten story och rutten grafik inte gör nåt, huvudsaken är väl att morsan blir upprörd över mordporren?
Kräk.

Det är så att vi adhd-offer uppskattar spel med taskig story och mycket våld det är vårat kännetecken för oss, iaf för mig ;).
Jag spelade manhunt lite grann det var ganska kul, även om jag skulle att våldet och grafiken var lite mer realistiskt hehe.

Ps. Jag är lite sarkastisk bara så att det inte blir missförstånd. Och jag ser fram emot att få spela manhunt 2 på ps2:an, att spela det på bästa polarens wii är bara att glömma han hatar överdrivet våld (han har också fått diagnosen adhd) tiihii.
När tiden är slagen kommer vi att se om manhunt 2 blir århundrandets spel eller kanske bara duger till en gratis nerladdning. Koncept bilderna såg bra ut hoppas att det blir samma stämning.

1
Skriv svar