Medal of Honor: Airborne fotat

Robot
Medlem
Medal of Honor: Airborne fotat

ser fet kul ut hoppas det blir bra


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

mmm


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Onekligen snyggt men... ja de känns ju lite som att åka på semester i sin egen trädgård

Medlem

Ibland ser det här spelet bra ut och ibland väldigt dåligt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Noken:

Onekligen snyggt men... ja de känns ju lite som att åka på semester i sin egen trädgård

Inte helt säker på jag förstår hur du menar faktiskt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vi får helt enkelt vänta och se :D,
Hoppas starkt på detta och nya brothers in arms.

Crysis får allt vänta för min del , det har kool teknologi
säger inte emot det men inget intressant tema förövrigt.

WW2 all seh way

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Noken:

Onekligen snyggt men... ja de känns ju lite som att åka på semester i sin egen trädgård

Inte helt säker på jag förstår hur du menar faktiskt

Hehe, med andra ord något man sett innan

Medlem
Skrivet av Noken:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Noken:

Onekligen snyggt men... ja de känns ju lite som att åka på semester i sin egen trädgård

Inte helt säker på jag förstår hur du menar faktiskt

Hehe, med andra ord något man sett innan

Jovars men det blir juh bättre , snyggar och
mer att man lever sig in.

Fattar inte hur man kan blir trött på ww2
tema spel ?

Det finns så många tusentals slag som utkämpades i så många olika miljöer att man
aldrig skulle kunna få slut på idèèr om att göra
ett ww2 spel intressant.

Glöm inte att det var 5 låånga år i verkligheten
inte ba 1 invasion och sen slåut. :P:D:)

Medlem

Ahhh


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

nått jag aldrig blir less på hur hårt jag än försöker är det allt som har med ww2 att göra...

...och detta kommer nog krydda på en hel del.

Medlem

Håller med Efraim.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

MOH serien har tappat sin kvalité och jag tror inte denna titel kommer bli så mycket bättre, men man ska väl inte döma ut det ännu...för mig är det nya BiA , även om man är sjukt trött på ww2 så ser det betydligt mer intressant ut än MOH:AB...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

även fast det finns tusentals slag i WW2 så är det alltid samma slag man utkämpar...
D-day... OJ VAD KUL! bara för att dom där fittamerikanerna kom i slutet av kriget och sedan skall dom hyllas som nå jävla heroes. qewkmem :/

Medlem

...dom kom inte bara i slutet av kriget. Dom stödde Soviet under mestadelen av kriget med fordon och slogs rätt rejält i asien. Så även om man tycker (inklusive mig själv då) att dom kom in sent och stjäl äran - så bör man vara medveten om att dom faktiskt gjorde riktigt mycket.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Zourc3 har du möjligen pluggat WW2 i skolan än eller hoppa du över hela det kapitlet?

Utan USA hade det varit nazist makt i hela europa. Utan USA hade britterna tillslut blivit besegrade. Dessutom så förklarade Tyskland krig mot USA o Inte tvärtom så säg inte att dom gick in sent dom försökte inte ens gå med i ett krig som inte hade ett skit med dem att göra.

Ontopic: Tycker MoH är riktigt segt dom sitter o gör sina ww2 spel men kommer inte nån vart med dom enligt mig samma historia om och om igen. är riktigt glad att CoD drog sig ur o börja sattsa nytt det borde MoH gjort för länge sedan. MoH:Airborne liknar CoD 1. lika bra o lägga ner, finns andra FPS som har mycket mer o bjuda på istället för samma skit varje gång

Medlem

Yay, ännu ett jävla arkadspel som utspelar sig i Normandie där man bara kan vara jänkare. Det har vi ju inte sett förut.

Medlem

Jag ser gärna fler ww2 spel, men sett från Tysk sida hade varit intressant - eller helt koncentrerat på att spela Ryss. (eller fransman...eller nä, hade räkt med en "drop weapon" option iofs)

Och nu lite OT:

Skrivet av SpeXeT:

Dessutom så förklarade Tyskland krig mot USA o Inte tvärtom så säg inte att dom gick in sent dom försökte inte ens gå med i ett krig som inte hade ett skit med dem att göra.

Jo, men varför? För Japan hade förklarat krig mot usa och de var tysklands allierade. Dom hade rätt mycket med kriget att göra - dom skeppade vapen och supplies till massa länder som Tyskland hade emot sig.
Hade inte USA gått med i kriget hade vi varit ryska nu istället. I slutet av kriget hade ryssarna lika stor arme som resten av världen tillsammans. Dom hade krossat tyskland i vilket fall som helst, men det hade dock tagit lite längre tid.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vadå samma skit? Var det inte detta spelet som skulle vara öppet, till skillnad från alla andra grymt linjära ww2-spel? Man skulle väl kunna hoppa fallskärm var som helst och sen söka sig igenom stora områden och gå vart man vill?

Om det nu blir så, så kan jag verkligen inte hålla med om att det bara blir ett nytt ww2-spel. Det är snarare på tiden att dom tillför något nytt i dessa lir där spelaren tex inte stenhårt behöver följa de historiska lösningarna på slag.

Medlem

Helt rätt Mr.Bravo. Och oavsett vilket så ser man gärna nya ww2 MP spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag kommer nog aldrig tröttna på WW2 spel, som sagts tidigare finns det oändligt med scenarion att bygga på och det var så många soldater inblandade på så många olika platser över världen... Hade gärna sett ett WW1 spel dock; många skyttegravar, inte automatiska vapen osv. Jag hade nog gillat det...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Den dagen då det kommer ett WW2 FPS där man spelar som tysk soldat, får se kriget ur deras synvinkel och lär sig att var lika mycket människor som alla andra, då är jag nöjd.

Just nu är skillnaden "Ah shit vi har en annan story, istället för att följa denna killen under D dagen så är du han som hoppade fallskärm lite till vänster istället!" Mmm, grattis du vinner pris.

Skrivet av Noken:

Den dagen då det kommer ett WW2 FPS där man spelar som tysk soldat, får se kriget ur deras synvinkel och lär sig att var lika mycket människor som alla andra, då är jag nöjd.

Just nu är skillnaden "Ah shit vi har en annan story, istället för att följa denna killen under D dagen så är du han som hoppade fallskärm lite till vänster istället!" Mmm, grattis du vinner pris.

Ja exakt det enda de smäller på extra för varje ww2 lir är bättre texturer.
Jag vill spela tysk och möta polacker, jugoslaver, belgiare....etc etc. Det är tamejfasen 2007 och på drygt 15 år har vi inte spelat annat än jänkare, britter å bolsjeviker. Varför inte låta oss spela tyskar italienare och finnar också det vore ***** på tiden


signatur
Inaktiv

aah. finska vinterkriget det vore nå ! ambusha ryssar med en skidpatrull haha.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Hade inte USA gått med i kriget hade vi varit ryska nu istället. I slutet av kriget hade ryssarna lika stor arme som resten av världen tillsammans. Dom hade krossat tyskland i vilket fall som helst, men det hade dock tagit lite längre tid.

Bah! Propaganda. Omöjligt att säga vad som skulle ha varit utgången vid diverse alternativa scenarion. Finns så mycket mer kring krig än manskap och materiell.


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

1
Skriv svar