Mer media från World in Conflict

Robot
Medlem
Mer media från World in Conflict

Min dator dog bara av att se bilderna...

Ser fint ut. :heart: Om nu krig kan se fint ut... Men ni vet vad jag menar!!!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Haha, skön musik till klippet


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Inaktiv

Najs film!

Någon som vet vad låten som användes heter?

Medlem

Everybody wants to rule the world
http://en.wikipedia.org/wiki/Everybody_Wants_to_Rule_the_Worl...

Kommer inte ihåg vilken cover det är dock...

Medlem

Har lirat betan en del och spelet är helt gudomligt.

Medlem
Skrivet av BoZo:

Har lirat betan en del och spelet är helt gudomligt.

jupp, och det är faktiskt alpha och ändå så är det fantastiskt! spelar massvis, sjukt kul!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

för att inte nämna sjukt snyggt. Jag lirar också I den stängda betan och idag lade de till en patch så att terrängen kan modifieras av stora smällar et.c. efter nuken blir det en fin liten krater.

Jäkligt skoj också så länge man inte hamnar i ett lag med nötter.

Medlem

Skulle föresten kunna chansa på att gruppen som sjunger låten är Tears for Fears, som har ett helt soundtrack i själva spelet.

Edit: Kollade upp det och det visade sig att Tears for Fears faktiskt gjorde en cover på just "Everybody Wants to Rule the World" år 1985

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av BoZo:

Har lirat betan en del och spelet är helt gudomligt.

jupp, och det är faktiskt alpha och ändå så är det fantastiskt! spelar massvis, sjukt kul!

Nej det är beta, visserligen kan du har spelat Alphan men _just nu_ är det i betafas.

Medlem
Skrivet av Twitch:
Skrivet av redmac:
Skrivet av BoZo:

Har lirat betan en del och spelet är helt gudomligt.

jupp, och det är faktiskt alpha och ändå så är det fantastiskt! spelar massvis, sjukt kul!

Nej det är beta, visserligen kan du har spelat Alphan men _just nu_ är det i betafas.

ok, bra att veta, en väldigt stabil beta måste jag säga, blev bättre efter det senaste uppdateringarna.

spelet blev extra snyggt med effekten att marken fick kratrar efter explosioner och dylik


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tyckte förra filmen inte var något specielt, men när jag såg denna film så woow. Riktigt snyggt med coola detaljer. Och att sedan få veta att det kommer bli förstörbar mark gör det ännu bättre, me like

Medlem

Spelade betan. Riktigt kul, men spelet våldför sig på min dator. Blir till att uppgradera datorn nu

Medlem

nice trailer


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ser ju helt underbart ut!

Ni som lirar alpha/betan, vad är det för stil på gameplay? Soldier-sim-style a la ArmA eller mer arcade som BF?

Flakmonkey
Skrivet av jackal_:

Ser ju helt underbart ut!

Ni som lirar alpha/betan, vad är det för stil på gameplay? Soldier-sim-style a la ArmA eller mer arcade som BF?

Uhm, är inte World in Conflict ett RTS? Tror nog det har väldigt lite gemensamt med Armed Assault och BF

Medlem

Ni alla som sitter och spelar betan och får nöjet att spela detta spel, till er så har jag en liten fråga!

Vad sitter ni på för maskinvara???

Vore kul att veta så man själv vet om det bara är att slänga sin egen burk eller om man kanske klarar av att spela det med lite uppgradering istället?

Spelet ser iallafall sjukt bra ut, ska bli ett nöje att få prova det nån gång.

Medlem

Det var Tears for fears som gjorde Everybody wants to rule the world från början.

Och så lite on-topic, går det fortfarande att komma in i betat på något sätt?

1
Skriv svar