Overlord-demo på Xbox Live Marketplace

Robot
Overlord-demo på Xbox Live Marketplace
Medlem
Overlord-demo på Xbox Live Marketplace

Tankar Kan knappt vänta!

Medlem

Tankar också
Ska bli kul å se hur det är.

Medlem

Vi PC-spelare då? ;'(

Inaktiv

Ska tanka nu med... tycker dock inte det verkar vara så jättekul


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Fan va många demos det kommer nu då

Tankar..... ska bli kul att testa

Inaktiv
Medlem

Tyckte det var små kul faktiskt om jag ska vara helt ärlig, lite fable känsla över miljöerna. Tror det är helt ok spel så blir nog köp i slutet av sommaren.

Medlem

Måste testas


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mjo, det var ju ganska skoj, bättre än vad jag trodde. Kanske blir lite enformigt, men men..


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

"Förbered dig på att lockas, förtrollas och bli förförd i din önskan att bli Overlord. Hur korrupt du blir beror helt och hållet på hur du agerar i varje situation. Dina handlingar påverkar hela spelvärlden. Med din otroliga kraft och styrka samt en mängd onda följeslagare som utför din ondska, hur kan du säga nej till att bli den ultimata despoten? Tänk ondska, föd ondska, kontrollera allt!"

Hej, vi är alla sexton år gamla.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Det var helt ok, tyckta bara styrningen var lite halv keff, Overlorden var lite trög i rörelserna, och kameran var lite knepig av sig, men sånt kanske blir fixat innan release. Annars var det faktiskt helt ok, har potential. Nåt som inte har potential alls, vilket jag testade idag också var "Hour Of Victory". Det var totalt värdelöst, fattar inte ens hur dem vågade släppa en demo på det där, lär dem ju ha skrämt iväg många köpare, men kanske dem tycker/tror att det är bra??? Sorry for ot.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Håller med om att styrningen var sådär. Annars var det kul. Kan lätt slå ihjäl några timmar på det sen när det släpps.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Bara dom fixar så att man häler in shoulder knappen för att styra sina minions och styr kameran med right stick utan, så funkar styrningen bra.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Räckte med demot för mig


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Som andra har sagt så är kameran ganska dålig och stör ganska mycket när man spelar. Annars sätt ganska underhållande, dock inget jag kommer köpa.

Inaktiv

Mmm kameran var riktigt jobbig ibland skulle valt att köra med vanligt 3e persons vy istället, men annars tyckte jag det var rätt kul.. Döda frodos och grejer klart underhållande.

Medlem

Tycker kameran var lite konstig, men i övrigt var det riktigt kul. Blir nog att köpa i slutet på sommaren!

Inaktiv

Ett Pikmin där man kan slåss och kasta magier, vilket inte är någon dålig sak.

Medlem

Värst vad alla stör sig på kameran, ni vet väl att ni kan centrera kameran bakom gubben genom att trycka på LB? Tycker de är mycket bättre att kunna styra minions med spaken än kameran, man får mycket mer nytta utav dom på de viset. Blir nog ett köp för min del, påminde lite om Fable.

Medlem

riktigt coolt, måste dock klaga lite på kamera systemet, ibland blir man förvirrad.

1
Skriv svar