Assassin's Creed släpps i november

Robot
Inaktiv
Assassin's Creed släpps i november

Snart sprängs min kropp i bitar, det kommer för många ägande spel för sent


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Alla bra spel släpps under samma period, hur ska man ha råd


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

Alla bra spel släpps under samma period, hur ska man ha råd

Börja spara redan nu?

Medlem

Ohhh hösten ser ut att bli hur bra som helst, massor med dunder intressanta titlar


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Alla bra spel släpps under samma period, hur ska man ha råd

Tycker det är större problem med tiden.
Får säga upp mig på jobbet å vinna nån mille.

Medlem

Då vet man när man ska ta och sjukskriva sig för första gången någonsin

Detta spel kommer att bli fruktansvärt bra, iaf vad man sett!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

muuuums gott fasst ... det som väntar på nått gott väntar aldrig för länge men det här ju nästan för långt kvar :)...btw var det inte meningen att detta skulle vara en lanserings titel till ps3an? eller var det metal gear solid?

Inaktiv

Snart lär väll Mass Effect bli annonserat för släpp i november också...

Medlem

Förtidspensionerad FTW. Ser fram emot detta, hoppas verkligen det kommer vara åt GTA-hållet vad gäller frihet, men det är nog att hoppas på för mycket kanske.


signatur
Medlem

Jag ser mer fram emot Jade än spelet tror jag...

Medlem

Swee... äh fan, bra skit helt enkelt. Lite lång väntan bara.

Inaktiv

November ser lovande ut...

Medlem
Skrivet av Nimman:

muuuums gott fasst ... det som väntar på nått gott väntar aldrig för länge men det här ju nästan för långt kvar :)...btw var det inte meningen att detta skulle vara en lanserings titel till ps3an? eller var det metal gear solid?

ÄH!! Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge imo... Och detta blir något alldeles säääärskilt gott!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Jag hade inte förväntat mig att det skulle släppas tidigare, så jag blev inte så värst besviken. Men jag vill så gärna ha detta spel ändå!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Alla bra spel släpps under samma period, hur ska man ha råd

Jag vet! Torre... 8)

Skrivet av MKultra:

Förtidspensionerad FTW. Ser fram emot detta, hoppas verkligen det kommer vara åt GTA-hållet vad gäller frihet, men det är nog att hoppas på för mycket kanske.

Synd att inte sossarna styrde fortfarande (minus Mona då) jag skulle också behöva pensionera mig!


signatur
Medlem

gieeef ny prince of persia

Medlem

Trevlig höst? JA! ;D

Men inte för ekonomin.

Inaktiv

September var illa nog, men att vänta till november? Ugh...

Medlem

ujuj lång väntan


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

*host*


signatur

e=mc2

Medlem

Alldeles för varmt att sitta inne och spela iaf X.x...... Lääääängtar redan efter lite kyla och trevliga spel 8)

1
Skriv svar