Kane & Lynch: Dead Men bjuder på en trailer

Robot
Medlem
Kane & Lynch: Dead Men bjuder på en trailer

Säger fortfarande inte så mycket... har vi sett någon gameplay över huvud taget?

Medlem

finns gameplay videos på olika ställen så som gametrailers...där ser det inte så lovande ut...tyvärr. Det filmiska är underbart men det gameplay man sett har inte varit lovande...my two cents


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Får hålla med redmac, gameplayet ser inte lysande ut, men jag *älskade* trailern, attityd... Fick "Butch Cassidy and the Sundance Kid" -vibbar av slutet:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hmm, Michael Ironside som Lynch tror jag allt...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

man ser ju lite gameplay lite stelt kanske:\


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

dålig trailer........


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Pansarknekt

Härlig stil på detta. Tycker io alltid haft pricken över i:et när det gäller coolhet i spel. Tänkte då framförallt på hitman blood money som var riktigt coolt. Men det är sant som ni säger här att gameplayet verkar inte riktigt 100% smidigt men vem vet det kanske kommer vara schysst spel ändå. Spelet verkar jju även vara en vidareutveckling på deras motor som de använt sedan hitman 1. Och den hade kändes sisådär fram tills blood money tycker jag.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Musiken var mys, spelet kan bli grymt bra :>

1
Skriv svar