Command & Conquer 3 omplåstrat

Medlem
Command & Conquer 3 omplåstrat

Vad kul, då kan man spela det igen då.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Snabb nerladdning som alltid FZ.

Första tipstacket också. :):heart:

Hoppas denna funkar nu, verkar som om EA strulade till vissa av uppladdningarna på deras server (vet inte om det berör denna patchen), autonerladdningen lägger i alla fall av efter någon minut, men nu ska det spelas.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Mm min lägger också av efter en minut :/ Tur man har FZ

Skrivet av N3m35i5:

Första tipstacket också. :):heart:

Här är en P-O till


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Här är en P-O till

Där ser man *vinkar*


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Har spelat en del nu och jag kan inte direkt närka ngon skillnad. Men det är för tidigt att dra en bedömning. Det är dock välkommet att man kan bygga i sina allierades baser. Om han blir rushad bara att slänga upp några towers i hans bas, och flame tanks är äntligen användbara!


signatur

e=mc2

Medlem

Tycker det är ganska stor skillnad, fler units har blivit mycket mer användbara... man kan faktiskt harassa nu.
flametanks med stealth abilityn äger verkligen upp motståndarens bas :>

Inaktiv

Sant, matcherna är mer varierade nu. Fler units används och det finns utrymme för lite fler taktiker. Provade att stealtha 4st flame tanks, in i motståndarens bas och dränkte han bokstavligt i flammor, mycket roande. Infantry är också nu mycket mer användbart. Ett steg i rätt riktning, tycker dock att flame tanksen dör lite väl lätt.


signatur

e=mc2

Flakmonkey
Skrivet av N3m35i5:

Snabb nerladdning som alltid FZ.

Första tipstacket också. :):heart:

Hoppas denna funkar nu, verkar som om EA strulade till vissa av uppladdningarna på deras server (vet inte om det berör denna patchen), autonerladdningen lägger i alla fall av efter någon minut, men nu ska det spelas.

Du får ju skriva ditt nick när du tipsar så att du får lite gibbpoäng

Medlem
Skrivet av Prima.Materia:

Sant, matcherna är mer varierade nu. Fler units används och det finns utrymme för lite fler taktiker. Provade att stealtha 4st flame tanks, in i motståndarens bas och dränkte han bokstavligt i flammor, mycket roande. Infantry är också nu mycket mer användbart. Ett steg i rätt riktning, tycker dock att flame tanksen dör lite väl lätt.

Tycker det låter helt ok som balans. Flame tanksen gör bra skada, men tål väldigt lite.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Är det någon mer än jag som fått keff på ljudet efter patchen?
Ventrilo eller Winamp igång samtidigt och det blir ett J-A liv.

Min kusin får dessutom någon form av felmedelande (nån modul).

Det blir till att surfa EA för att se om det går att lösa på egen hand eller om man ska vänta på någon minipatch som fixar det.


signatur

www.thogge.com
Din polare i tröjtryckarträsket

Undra om jag måste använda en nocd patch till denna med. Jag köpte en Kane edition och filen cnc gamedat strulade så jag har tvingats använda crackade versioner hela tiden :\ nåja jag får väl prova!


signatur
1
Skriv svar