Tillbaka till kriget

Medlem
Tillbaka till kriget

Spela spela spela spela.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kommer bli intressant och se hur mkt dom har ändrat från ettan, som jag inte tyckte speciellt mkt om. Värt att testa iaf.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Än så länge säger jag njaaaa om spelet.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

1. Innehåller den Starforce?
2. Kan man spela det trots att man har 6600GT?

Inaktiv

1. Starforce på en Multiplayer demo?
2. Ja de bör du klara

Medlem

Som jag fattat det hela såg är inga spel från Ubisoft infecterade med Starforce sedan förra året.
http://www.gamekult.com/articles/A0000047791/

Kollade snabbt på google och där nämns SecuRom 7 eller liknande skydd.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

vem bryr sig ?

Medlem

Förväntade mig mer måste jag säga.. Grafiskt sett väldigt likt ettan. Ljudet och vapnen är exakt som förra spelet. PC versionen skulle jag nog kalla mer för expansion än ett nytt spel.

Grymt till Xbox360 iaf.. PC versionen ser inte ut att bli nån höjdare.

Medlem

Ska bli kul att testa, GRAW 1 var väldigt skoj men tyvärr var det väldigt tomt online
Ett perfekt coop lir till LAN i vilket fall

Skribent

Helt okej, lite stelt men annars hyfsat kul. Tror inte på någon större hit i multiplayer. Kommer att spela detta spel för singleplayer-kampanjen...

Medlem

sweet måste testa

Medlem

inget tipstack nähe trots att ni la in det så sent.

Medlem

Är det fortfarande att spela som i sirap?

Medlem

från vad jag läst verkar det riktigt coolt online, men vi får väl se, gillade inte ettan speciellt..

Medlem
Skrivet av Fik0n:

Är det fortfarande att spela som i sirap?

Jepp...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv

tja, nån som pallar ge en snabb beskrivning på hur fan man kommer igång? måste man va medlem på gamespy och få en key därifrån eller vad?

Inaktiv

grymt bra spel, härlig känsla och fet grafik. men du måste regga dig(gratis) på gamespy för att kunna lira online

Medlem

omg Grin, får mig att minnas deras "Ballistics". Rikigt coolt var det.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem
Skrivet av Nizziano:

1. Starforce på en Multiplayer demo?
2. Ja de bör du klara

1. I princip alla demos idag är skyddade med något kopieringsskydd, detta för att exe:n är så pass lik den som kommer att släppas retail att man inte vill ge knäckarna något att diffa mot.

Sedan att spelen ändå blir knäckta är en annan sak.

Medlem

GRAW2 på xbox360 var super nice hoppas pc blir bättre. Har hört dem har optimerat och gjort en massa extra nice stuff för pc versionen. Hoppas hoppas hoppas.

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Nizziano:

1. Starforce på en Multiplayer demo?
2. Ja de bör du klara

1. I princip alla demos idag är skyddade med något kopieringsskydd, detta för att exe:n är så pass lik den som kommer att släppas retail att man inte vill ge knäckarna något att diffa mot.

Sedan att spelen ändå blir knäckta är en annan sak.

Demot innehåller ingen copyprotection what so ever.
Det är trotsallt "bara" ett demo.

Medlem

Jag kunde inte spela spelet .. eller, det funkade å så men grafiken var helt buggad. Jag såg bara några lådor och UIn, mer såg jag inte. Kör windows vista och 7950GT Extreme. :/

Medlem
Skrivet av Lufo:

Demot innehåller ingen copyprotection what so ever.
Det är trotsallt "bara" ett demo.

Sant, men det har faktiskt förekommit copyprotection på demos tidigare.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av 3degs:

GRAW2 på xbox360 var super nice hoppas pc blir bättre. Har hört dem har optimerat och gjort en massa extra nice stuff för pc versionen. Hoppas hoppas hoppas.

PC Versionen är ett helt fristående spel, det enda det har i likhet med X-Box 360 versionen är storyn. Utöver det så är det utvecklat från grunden av GRIN.

Dvs, det är ingen port av 360 versionen.

Medlem

har inte grin nått xbox360-spel och nått psp-spel på gång också?:)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Nizziano:

1. Starforce på en Multiplayer demo?
2. Ja de bör du klara

1. I princip alla demos idag är skyddade med något kopieringsskydd, detta för att exe:n är så pass lik den som kommer att släppas retail att man inte vill ge knäckarna något att diffa mot.

Sedan att spelen ändå blir knäckta är en annan sak.

Jo jag vet, men nu var det starforce han fråga efter, skulle inte tro att de finns ett demo med det, men visst jag kan ha fel.

Medlem

Skiten funkar ju inte.
När man ska patcha de kommer de upp " The patch has not been installed on your system "

BTW nizziano, Colin mcrae - Dirt har Starforce.


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av JaZzE:

*Borttaget*

Smygreklam behövs inte när FZ's servrar är grymt snabba.. Du driver ju en sida fullt med fjortisar som du kan sprida länken hos istället?

123
Skriv svar