Tillbaka till kriget

Medlem

Strulade runt med grafikdrivisarna först (hade nVidia version 91.xx krävde 93.xx) tankade senaste från nVidia (94.xx) som lade sig dubbelt med befintliga så jag fick avinstaller sedan installera om, så funkade panelen under avancerat i egenskap för bildskärm. Startar demo´t men får bara laddningsbilden (blåa o fina), sedan en kraschdump:Crash in application version: 29276.2404

Unhandled exception - access violation

C STACK:
??? (???) : ???
CT_OAL (???) : alcCreateContext
OpenAL32 (???) : alcCreateContext
??? (???) : ???
??? (???) : ???

Renderer: threaded
Physics : threaded

Nå´n bra idé?

Annars får jag väl strunta i GRAW2_Demot


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

Medlem

Jag installerade det igår, skulle starta det - blue screen. Tappade lusten och lirade LotR: Online istället. Skall se om jag orkar installera nya graffedrivisar idag...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Får hem 99% sem tar det stopp, wtf?!
Har plats på disken å allt..


signatur

Det var inte jag...

Inaktiv

Är det bara jag som tycker att grafiken inte alls är så snygg den borde vara när det hackar så jävligt. Jag kör på allt på lägsta, dynamiskt ljus av, fast högsta upplösningen (native för mig) och det laggar fett. Det e ju inte ens snyggt. Om det var snyggt kunde jag fatta men vafan är det som tar all kraft? För många object?

Har ett 6600 ddr2. Stalker funkar fett bra på medium-höga om man stänger av dynamiskt ljus.

Medlem

Men kyken oxå, nån som vet varför jag bara får hem 99% och sen stopp?
Har testat att tanka hem 3 ggr.. fett skumt!


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Medlem

Det flyter lika illa som ettan.. Blir inte sugen på att köpa detta

Inaktiv

Spelet flyter på utav bara helv... Segt som sirap i rörelserna, precis som nämnt tidigare (har inte provat första spelet).

Kör en gammal häck till dator. 2,8GHz P4 utan HT, 1950 Pro PCI-E och 1024 minne. Kör fullt på allt som går i spelet. Dock verkar ljudet aningen distant när man skjuter...kanske bara mitt integrerade ljudkort som suger i vanlig ordning?

Inaktiv

ljudet var det ända som lät bra på mitt x-fi

Medlem

Jaha!?!?! Testade i 20 minuter och undrar varför jag ska spela detta istället för BF2142 å BF2???

Pisstråkigt...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Var rätt kul, fast väldigt likt ettan. Ser mest fram emot att få spela det i singleplayer.

Medlem

Förstår inte hur de kan tillåta att musen "släpar" efter... lärde de sig inget från ettan? Helt omöjligt att spela ju! Man blir fan bara förbannad...

Och då har jag prövat med alla sorters inställningar. Stängt av eller sänkt allt som går, och allting flyter på bra, förutom siktet som hela tiden släpar efter...


signatur
Exx
Medlem

Ja, musen släpar hos mig med. Och ja, skotten är jävligt tysta här med.

Rätt trist spel. Kommer inte köpa det. Det har inget på Battlefield.

Medlem

Måste säga de var rätt kul inte lika stel som 1an, ljudet är sjukt bra (med echo snipers osv) sen så är ragdolsen så sjuuukt bra gjorde med en liten animation beroende på var man träffar dem, skulle dock vilja spela ett SP demo också..


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Jaha!?!?! Testade i 20 minuter och undrar varför jag ska spela detta istället för BF2142 å BF2???

Pisstråkigt...

GRAW är inte BF, och har aldrig försökt vara.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Otroligt dåligt att de inte lyssnar på communityn, detta är så dåligt att man undrar vad de gör.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Trist också med val av Stad. kan man välja något mer tråkigare och dammigt skit eller?

Medlem

tyckte det verkade riktigt sweet

kommer nog spela det mest i sp läget, eller co-op.


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Det var rätt kul, men det är allt för likt GRAW1 till stora delar. Jag köper det antagligen när det har sjunkit i pris lite.
Jag betalar inte fullpris för något som i princip är en expansion.
GRAW1 finns för övrigt att köpa för 79kr nu, ett riktigt kap

Medlem

Grymt bra demo/spel. Ska definitivt köpas, satt och lira i 4-5timmar igår på en och samma server/match utan några problem som helst. Superkul helt enkelt!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av Qrush:
Skrivet av JaZzE:

*Borttaget*

Smygreklam behövs inte när FZ's servrar är grymt snabba.. Du driver ju en sida fullt med fjortisar som du kan sprida länken hos istället?

Var inte du den största fjortisen av alla där innan?

Bra spel för övrigt
2an på pc är mycket bättre än vad 1an var.

Medlem
Skrivet av estling:

Jag kunde inte spela spelet .. eller, det funkade å så men grafiken var helt buggad. Jag såg bara några lådor och UIn, mer såg jag inte. Kör windows vista och 7950GT Extreme. :/

Stäng av Antialiasing i dina grafikkort inställningar, deferred rendering funkar inte med AA.

Medlem

Varför ska konsollportningar förstöra så mycket?!
Jag blir så förbannad på utvecklare som gör spel till PC och femtioelva andra konsoller samtidigt.

Medlem
Skrivet av lufven:

Varför ska konsollportningar förstöra så mycket?!
Jag blir så förbannad på utvecklare som gör spel till PC och femtioelva andra konsoller samtidigt.

GRAW2 till pc är ingen portning då det är en annan utvecklingsstudio som sköter arbetet.

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av JaZzE:

*Borttaget*

Smygreklam behövs inte när FZ's servrar är grymt snabba.. Du driver ju en sida fullt med fjortisar som du kan sprida länken hos istället?

Ok, snyft snyft, akta så du inte får snor på skjortan.


signatur

bäst

Medlem

Sånt där hör hemma i sandlådan barn.

OnTopic: kändes väldigt likt ettan, vilken jag diggar i sp. Men, inget pour moi.

Medlem

asså fokkk ja har försökt tanka ner det 4 gånger och varje gång stannar den när det är 1 mb kvar av filen varför?????

Inaktiv
Skrivet av Segas:

Spelet flyter på utav bara helv... Segt som sirap i rörelserna, precis som nämnt tidigare (har inte provat första spelet).

Kör en gammal häck till dator. 2,8GHz P4 utan HT, 1950 Pro PCI-E och 1024 minne. Kör fullt på allt som går i spelet. Dock verkar ljudet aningen distant när man skjuter...kanske bara mitt integrerade ljudkort som suger i vanlig ordning?

Det fixade sig när jag ändrade till software i ljudmenyn.

Medlem

riktigt segt demo, speciellt när man spelar i widescreen. Måste vara nån bugg, känns som att jag spelar i fov 60 typ :S

Medlem
Skrivet av Oneone:

riktigt segt demo, speciellt när man spelar i widescreen. Måste vara nån bugg, känns som att jag spelar i fov 60 typ :S

Det kanske beror på att det är FoV 60

123
Skriv svar