Ghost Squad plåtat

Robot
Medlem
Ghost Squad plåtat

Fick än att tänka på Time Crisis :heart:


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Snälla utvecklare, be om mer tid om ni inte kan få till de bra..! Det kommer sälja mycket bättre om ni ger de lite tid och gör ett spel helhjärtat!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Haha, fan va crap det ser ut att vara.
Man märker att det är gjort för Wii, det är gammal rutten Nintendo 64-grafik typ.

Medlem

Någon i denna tråd har inte ägt en 64, haha x)
Men jo, det ser väl inte alltför tillfredsställande ut, för att hoppa på det tåget.. Men rail-shooters är bra skit, tror jag.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Woho! Arcade Rail-Shooters till Wii! Perfekt!

Den där rail shootern till Rayman aving rabbits var ju hur kul som helst...

Så detta är ett helt rätt steg för ett wii spel


signatur

Bara gör det.

Medlem

Har inget emot rail shooter för jag älskar den i Rayman men detta såg ju gräsligt ut... de tror att spelen säljer bara för att det är till Wii... blir så sur när de stressar fram skit bara för att de tror de säljer... ge mig kvalitetsspel!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Ja de kan få det att se bättre ut.. de verkar inte orka bara..
Hoppas att denna rackarn kommer snart med, då blir det perfekt med rai-shooters till wii.
http://www.wiids.nl/files/wiigun2.jpg


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Shit, vilken fin pistol! Officiell?

Medlem

Ja det är det som är frågan.. förhoppningsvis är det så.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

1
Skriv svar