World in Conflict-trailer

Robot
Medlem
World in Conflict-trailer

då ska vi se om den speglar spelets innehåll nå vidare ;P

edit: den var väl helt okej, de lyckas få till rätt skön stämning i filmerna

kan btw tipsa om denna trailer som nån youtube-snubbe har knåpat ihop.

http://youtube.com/watch?v=xqdB-qJxs6w
riktigt skön stämning i'n

Bt
Medlem

Fortsätter att vara wannabe fps.

Ett rts om någon undrar.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Bt:

Fortsätter att vara wannabe fps.

Ett rts om någon undrar.

Ehh, what? Vad yrar du om?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Bt:

Fortsätter att vara wannabe fps.

Ett rts om någon undrar.

Njäe, spelar i betan och det är inget FPS, det är RTS med teamwork som nyckeln.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Även om GC2 inte var lika bra som ettan så har jag ändå massor med förtroende för Massive! Detta kommer bli riktigt bra


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Inaktiv

Strålande trailer, fast.. just nu sitter ja och kör betan på det


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Så länge dom inte gör ett "nytt" GC2 så..

Medlem

lite donnie darko över det här alltså.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Bt:

Fortsätter att vara wannabe fps.

Ett rts om någon undrar.

Njäe, spelar i betan och det är inget FPS, det är RTS med teamwork som nyckeln.

Han syftade nog på att de, som så många andra nyare RTS-skapare, zommar ned ngt så in i h-e så att "kameran" ligger på marknivå och man ser allt som om det vore ett FPS.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag är fortfarande förvirrad över spelets namn.
Det är två länder som krigar, USA och Ryssland, och de döper spelet till "WORLD in conflict"??
Jag hade förstått om det varit ett amerikanskt företag som gjort spelet, för amerikanerna ser ju sig själv som om de ägde hela världen, men när ett svenskt företag producerar ett spel borde de väl ändå kunna komma på ett lite mer visande namn, än med det missvisande ordet "World" i texten

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Jag är fortfarande förvirrad över spelets namn.
Det är två länder som krigar, USA och Ryssland, och de döper spelet till "WORLD in conflict"??

us, ussr, nato, å tydligen nån till enligt bror min, har ingen koll själv

Inaktiv
Skrivet av Bt:

Fortsätter att vara wannabe fps.

Ett rts om någon undrar.

Ähh, du är så negativ till allting, spelet är faktiskt skitkul...
Gillar musiken också.

Skrivet av ForrestFox:

Jag är fortfarande förvirrad över spelets namn.
Det är två länder som krigar, USA och Ryssland, och de döper spelet till "WORLD in conflict"??

Alltså... under det kalla kriget väntade alla på tredje världskriget, som dock förutspåddes bli ett kärnvapenkrig (och på tal om världskrig, hur mycket VÄRLDskrig var egentligen första världskriget?). Nu är det samma makter, de vid tillfället två största på jorden, som dock slåss med konventionella vapen - en och annan tactical nuke bortsedd. Och om de bägge är jävligt inbitna på att vinna - vilket man får anta - så kan du slå dig i backen på att de inte kommer att hålla sig enbart till USAs och Sovjets mark. Vi hade nog sett dem mer eller mindre ta över andra länder som om de vore sina egna för att främja sina egna syften i kriget. Och detta hade hänt över hela världen.

Edit: Om Massive är smarta har de mjölkat det en del... låtit det börja som en klar och tydlig gott-mot-ont kamp som i trailern, men att man senare i spelet kan fråga sig hur långt man egentligen får gå för att vinna.

Medlem

Stämningsfull trailer om inte annat.

Medlem
Skrivet av Katana:

us, ussr, nato, å tydligen nån till enligt bror min, har ingen koll själv

US (iofs, ser lite kombinerat ut bland styrkorna) - USSR.

(spela demot så ser du det själv )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

aha, då förstår jag lite bättre

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Katana:

us, ussr, nato, å tydligen nån till enligt bror min, har ingen koll själv

US (iofs, ser lite kombinerat ut bland styrkorna) - USSR.

(spela demot så ser du det själv )

Nato är också med...

Medlem

Ja, det är bara 2 sidor..USSR och USA (nato om du så vill, för som jag sa är det kombinerade styrkor..så yepp, nato).

Edit: Har spelat det rätt mycket själv faktiskt, i massives kontor


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är du inte under ett NDA då? ^^

Medlem
Skrivet av Saxit:

Är du inte under ett NDA då? ^^

Klart jag är - och det är därför jag inte sagt något som inte redan är sagt i olika artiklar eller som man kan se om man spelar demot


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Zarkow:

Closed Beta. Finns inget demo.

Ja, jag vet - men jag syftade på en halvklar version. Beta/Demo. skit samma - du visste vad jag menade.

Edit: Det är (eller åtminstone VAR) grymt enkelt att komma in i closed betan. Tillräckligt enkelt för mig att kunna kalla det ett demo


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fick en betanyckel men blev inte så imponerad av spelet. Visserligen så har det en stor potential att bli ett bra spel.

Pansarknekt
Skrivet av Final_Frontier:
Skrivet av ForrestFox:

Jag är fortfarande förvirrad över spelets namn.
Det är två länder som krigar, USA och Ryssland, och de döper spelet till "WORLD in conflict"??

Alltså... under det kalla kriget väntade alla på tredje världskriget, som dock förutspåddes bli ett kärnvapenkrig (och på tal om världskrig, hur mycket VÄRLDskrig var egentligen första världskriget?). Nu är det samma makter, de vid tillfället två största på jorden, som dock slåss med konventionella vapen - en och annan tactical nuke bortsedd. Och om de bägge är jävligt inbitna på att vinna - vilket man får anta - så kan du slå dig i backen på att de inte kommer att hålla sig enbart till USAs och Sovjets mark. Vi hade nog sett dem mer eller mindre ta över andra länder som om de vore sina egna för att främja sina egna syften i kriget. Och detta hade hänt över hela världen.

Edit: Om Massive är smarta har de mjölkat det en del... låtit det börja som en klar och tydlig gott-mot-ont kamp som i trailern, men att man senare i spelet kan fråga sig hur långt man egentligen får gå för att vinna.

Sant sant, och så blir det ju mer miljöombyte ingame om det spänner över lite fler breddgrader. Och jo, första världskriget var ett världskrig i allra högsta grad.

Sen angående spelet så tyckte jag det kändes lite corny med handlingen men det såg hyffsat bra ut. Kommer garanterat vara underhållande enligt min polare som jobbar på massive. Om han var partisk eller opartisk när han sa detta låter jag vara osagt ;D


signatur

Ooooh the drama!

Skrivet av Ankh:
Skrivet av Saxit:

Är du inte under ett NDA då? ^^

Klart jag är - och det är därför jag inte sagt något som inte redan är sagt i olika artiklar eller som man kan se om man spelar demot

Massive borde nästan betala Ankh och mig för all bra PR vi gett dem i och med våra inlägg på FZ. :D;)

Medlem

Haha helt rätt Final_Frontier!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

najs fast ja känner igen samma byhåla som dem fightades i nån annan trailer det får mig o oroa mig över antalet maps och variationen på dme i spelet annars ser ja fram mkt inför detta lir.

Medlem

Det finns en del - tyvärr kan jag inte säga hur många. Vet inte om det nämts tidigare.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar