Vinn spotify-invite!

Vinn spotify-invite!

Hej, idag tänkte jag göra göra reklam för min musikblogg ge er chansen att vinna en spotify-invite genom att länka till en liten tävling som vi har borta på den loja valapan. Klicka här!

Spotify är ju det nya fräcka. ALL MUSIK I HELA VÄRLDEN UTOM EN DEL!!! Till exempel soundtracket till något Contra-spel, om det nu kan slå an en nerv. Det är ganska fräckt. Gratis och lagligt. Det enda du behöver göra för att vinna är att sia om vad som kommer bli framtidens bloggtrend (den nuvarande är att tävla ut spotifyinvites)

Och just det, vi börjar få en massa invites över så även om du skriver till exempel "trenden inom bloggande i framtiden kommer att vara bajs" så kanske du vinner ändå (snälla, gör inte det.)

Lycka till!

#blogg

Inaktiv
Vinn spotify-invite!

Behöver man en invite? är inte Spotify en köptjänst? Är lite sugen på att skaffa nämligen.

Inaktiv

Den nya trenden är att läsa min blogg! Alla kommer göra det. När den väl dyker upp alltså. Den kommer bli mycket sämre än PK-gardet, men ändå rätt bra.

Medlem

Du KAN köpa för en hundring i månaden (inte så farligt), men om du blir invajtad får du lyssna gratis och stå ut med en reklamsnutt var femte låt eller så. Inte heller så farligt.

Inaktiv

Ja, jag vill bli invajtad. Hur gör man då? Turn tricks on the streets?

TÄVLA I MIN TÄVLING DAMMIT! LÄSTE DU INTE VAD JAG JUST SKREV - ALLA VINNER!!!

PK-gardet är den bästa blawgen this årtusende, för övrigt.

Tävlade du just nu Preger?

Medlem

Blondinbella och Linda Rosing FTW!!!!!

99mac.se har en tråd om just Spotify där man lätt får invites om man signar.

Inaktiv

Japp, jag tävlade! Men om det inte ens märktes så kanske jag inte gjorde så bra ifrån mig...

Inaktiv

Nästa trend kommer att handla mer om "Mig". Folk kommer att bli allt mer personliga och lämna ut mer av sig själva än vad man gör idag, allt för att sticka ut från mängden och skapa uppmärksamhet.

Mer sjuka hemligheter, pinsamma händelser och sexuella fantasier med andra ord.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Men jeez, här får ni inte tävla! Det var meningen att ni skulle gå in på musikblawgen och skriva där. Det är inte ens jag som delar ut invites, utan min medbloggare Mats. FAIL!

Inaktiv

Bloggtrenden just nu är ju att skriva om Spotify i sin blogg. Vet inte riktigt vad som hände men de senaste dagarna har jag ju bara läst bloggar om Spotify! Det är ju bisarrt hur det ynglat av sig.

Inaktiv

Oops, my bad.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Tove: Precsis vad det står in inlägget ja!

Inaktiv

De gick inte så bra det här

Kom igen katten, det svänger ju (OBS FYNDIG REFERENS TILL JULAFTON)

1
Skriv svar