Nytt från Prodigy, på Xbox Live?

Skägg.
10 Chambers
Nytt från Prodigy, på Xbox Live?

What the fuck, en ny Prodigy-singel på Xbox Live? Hur otippat är inte det på en skala mellan 1 och 1337? Jag surfade efter nya demos och ser helt plötsligt mina gamla hjältar. Kvällens andra wtf blev när de skulle ha 300 MS-poäng för att visa sig i rutan och jag var faktiskt på väg att betala innan jag hittade videon på YouTube. Efter en genomlyssning är den väldigt lovande, jag hoppas att den är ett bevis att de gått ifrån de lyric-tunga låtarna i senaste plattan (som aldrig växte) och gått tillbaka till fina slingor och aggresiva beats. Se, och hör, själv nedan.

<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EiqFcc_l_Kk&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EiqFcc_l_Kk&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>

#blogg


signatur
Medlem
Nytt från Prodigy, på Xbox Live?

Mm jag blev glatt överraskad med! Men inte vill jag betala för en musikvideo... har inte lyckats smälta låten än, men hoppas att den växer. Synd att den inte finns på Spotify ^^

Music for the Jilted Generation och Fat of the Land är lätt bästa plattorna


signatur

Patrick
Producer@DICE

Inaktiv

Ohh, läckert fynd.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mongi:

Mm jag blev glatt överraskad med! Men inte vill jag betala för en musikvideo... har inte lyckats smälta låten än, men hoppas att den växer. Synd att den inte finns på Spotify ^^

Music for the Jilted Generation och Fat of the Land är lätt bästa plattorna

Näe, väldigt märkligt, speciellt när den är officiellt gratis på tuben.

Jilted Generation är helt klart en av favoritplattorna, ever.

Senast jag såg dem live var de trötta och tråkiga, men en chans till får dem om de kommer till Svedala.


signatur
Medlem

Det var lääänge sen jag lyssnade på Prodigy. Denna låt är riktigt skön, får dra fram de gamla skivorna igen.

Medlem
Skrivet av spiken:

Senast jag såg dem live var de trötta och tråkiga, men en chans till får dem om de kommer till Svedala.

You're on!


signatur

Patrick
Producer@DICE

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mongi:
Skrivet av spiken:

Senast jag såg dem live var de trötta och tråkiga, men en chans till får dem om de kommer till Svedala.

You're on!

It's a dejt!


signatur
Medlem

Narayan (the fat of the land) och break and enter (music for the jilted generation) måste jag säga är mina två favorit prodigy låtar genom tiderna. Säger bara The prodigy i stockholm 1997 Uj Uj Uj.....


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Guzgob:

Narayan (the fat of the land) och break and enter (music for the jilted generation) måste jag säga är mina två favorit prodigy låtar genom tiderna. Säger bara The prodigy i stockholm 1997 Uj Uj Uj.....

Mm, Hovet, med ett okänt band vid namn Foo Fighters som förband. Hur jävla bra som helst.


signatur
Medlem

Då jag befinner mig i sverige, kommer här en ny länk
http://www.youtube.com/watch?v=r3EIogaEwxY

1
Skriv svar