LucasArts nya spel förglott

Robot
Medlem
LucasArts nya spel förglott

Hade varit intressant i Source-motorn. ;D Det ser inte så bra ut på de där bilderna... men vem vet? ^^

Medlem

Trailern såg åtminstone jävligt nice ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Har aldrig gillat LucasArts icke Star Wars spel, så ja tror detta blir också en besvikelse!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

kanske lucasarts kan skapa något nytt, för hur många mer starwars spel kan dom göra?

Inaktiv

hoppas det går använda vapnet också och inte bara använda granater.....
Dåligt framställd trailer.

Medlem
Skrivet av Nimman:

kanske lucasarts kan skapa något nytt, för hur många mer starwars spel kan dom göra?

Ja du, de kan nog forstätta släppa Star Wars-spel flera år framåt i tiden. Det är ett sånt stort universum så de lär aldrig få någon direkt brist när det gäller idéer.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Har aldrig gillat LucasArts icke Star Wars spel, så ja tror detta blir också en besvikelse!

???

Indiana Jones spelen var ju helt suveräna, och Maniac Mansion samt Zac Mckracken var mina absoluta favoritäventyrsspel.
Blir lite ledsen i ögat när någon säger att lucasart bara kan göra star wars spel, men smaken är som baken, alla behöver inte tycka om de gamla godingarna som jag gör
(Detta var inget påhopp )

Medlem

Fin trailer, mindre intressant artikel.

Blir inte till PC antar jag. :-/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Jag är osmidig ikväll, var fan hittar ni trailern? o.o


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

tryck bara på det röda ordet trailer

Medlem
Skrivet av Tr0ll:

Jag är osmidig ikväll, var fan hittar ni trailern? o.o

Här

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Tpiom:

Har aldrig gillat LucasArts icke Star Wars spel, så ja tror detta blir också en besvikelse!

???

Indiana Jones spelen var ju helt suveräna, och Maniac Mansion samt Zac Mckracken var mina absoluta favoritäventyrsspel.
Blir lite ledsen i ögat när någon säger att lucasart bara kan göra star wars spel, men smaken är som baken, alla behöver inte tycka om de gamla godingarna som jag gör
(Detta var inget påhopp )

A Vapmire Story är på gång, görs av fd Lucasart folk. Kanske nåt för dig att kolla in

http://www.fz.se/spel/?id=1744

Medlem

J@vligt snygga explosioner när han kastar granaterna. Ser fram emot det här, tror jag kan bli riktigt kul. Men då måste dem göra det bra, det här kan floppa totalt om dem inte sköter sig....?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Har aldrig gillat LucasArts icke Star Wars spel, så ja tror detta blir också en besvikelse!

Du måste verkligen testa Grim Fandango om du inte redan gjort det. Det är möjligen världens genom tiderna bästa spel!

Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Tpiom:

Har aldrig gillat LucasArts icke Star Wars spel, så ja tror detta blir också en besvikelse!

???

Indiana Jones spelen var ju helt suveräna, och Maniac Mansion samt Zac Mckracken var mina absoluta favoritäventyrsspel.
Blir lite ledsen i ögat när någon säger att lucasart bara kan göra star wars spel, men smaken är som baken, alla behöver inte tycka om de gamla godingarna som jag gör
(Detta var inget påhopp )

Icke att förglömma "fullthrottle" och "the dig" två otroligt bra äventyrs spel som kan spelas fortfarande trots dålig grafik


signatur
Medlem

Vilka gjorde "Loom"? Var det inte lucas? Ett spel jag tyckte var roligt när det begav sig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Icke att förglömma "fullthrottle" och "the dig" två otroligt bra äventyrs spel som kan spelas fortfarande trots dålig grafik

Välgjord 2D-grafik blir imo aldrig gammal eller dålig.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Tpiom:

Har aldrig gillat LucasArts icke Star Wars spel, så ja tror detta blir också en besvikelse!

???

Indiana Jones spelen var ju helt suveräna, och Maniac Mansion samt Zac Mckracken var mina absoluta favoritäventyrsspel.
Blir lite ledsen i ögat när någon säger att lucasart bara kan göra star wars spel, men smaken är som baken, alla behöver inte tycka om de gamla godingarna som jag gör
(Detta var inget påhopp )

Icke att förglömma "fullthrottle" och "the dig" två otroligt bra äventyrs spel som kan spelas fortfarande trots dålig grafik

Eller Day of the Tentacle, Sam and Max, och hela Monkey Island -serien

Medlem

Den där trailern såg jag för några veckor sedan, vad var det för nytt den här gången?

Medlem

Ser lite stelt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

QRT
Medlem

Förknippar fortfarande Lucas Arts med äventyrsspel. Men några sådana lär vi väl inte se röken av, iaf inte från dom. A Vampyre Story ser dock intressant ut.

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

Den där trailern såg jag för några veckor sedan, vad var det för nytt den här gången?

Tror inte att det är samma trailer, men den var väldigt lik.

Jag gillar startkt förändrliga miljöer, tyvärr så har jag faktiskt aldrig sätt ett coolt spel bygt på det.

Medlem

Kan bara tänka mig hur mycket det kommer att gluffsas på datorn. Oo

Och hur lätt det borde va. :/

Medlem

Alltså.. Tyckte att Red Faction gjorde det på så mycket snyggare o roligare sätt en vad dom gör i denna trailer.. här ser det ut som det är nån underjorden som petar upp landskapet istället för att det blir stora härliga hål.

Medlem

Såg som sagt lite stelt ut, men det kanske blir kul ändå ^^

Medlem
Skrivet av wiki:
Skrivet av Tpiom:

Har aldrig gillat LucasArts icke Star Wars spel, så ja tror detta blir också en besvikelse!

Du måste verkligen testa Grim Fandango om du inte redan gjort det. Det är möjligen världens genom tiderna bästa spel!

WORD!!!
Spelade igenom Grim Fandango igen för ett tag sedan å det var fortfarande helt outstanding.
Storyn är helt perfekt, underbara karaktärer mm mm.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

1
Skriv svar