Betatesta nytt slagfält till Battlefield 2

Robot
Inaktiv
Betatesta nytt slagfält till Battlefield 2

Faktiskt en underhållande bana. Mkt stridsvagnar och flyg.


signatur

Asus P5B | C2D E6600 | Crucial DDR2 4GiB | Gainward 8800GTS 640MB | X-Fi Xtremegamer | Samsung SpinPoint T133 400GB | Vista Home Premium 32-bit

Medlem

<---- Lustig

Buggtesta en bana i det redan buggiga Battlefield 2?!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

haha... "betamärkning".. det var också ett sätt att komma ifrån allt whine om buggar, genom att skylla på att det är en beta

Medlem

Konstigt. Trodde chansen var = 0 att dom ens fortfarande tänkte på BF2.

Medlem

Bra att de inte lagt ner bf2 glädjer mig att höra.

Inaktiv
Skrivet av Birchoff:

Konstigt. Trodde chansen var = 0 att dom ens fortfarande tänkte på BF2.

Ryktet om att de hade lagt ner arbetet på BF2 var falskt. Vem vet, fler patcher och banor är kanske att vänta


signatur

Asus P5B | C2D E6600 | Crucial DDR2 4GiB | Gainward 8800GTS 640MB | X-Fi Xtremegamer | Samsung SpinPoint T133 400GB | Vista Home Premium 32-bit

Medlem

Katana: Frågan är ju om det någonsin kommer komma en "Klar" bana av den eller om den kommer vara Beta för alltid.

Medlem

Vadå road to jalalabad gjorde dom samma sak släppte en beta eller två faktiskt sen blev det en final.

Exx
Medlem

Ny bana, men det gör inget. Det finns Intel-reklam överallt, som i 2142, tillochmed i map briefingen nämner de Intel.
Om de stoppar in sånt i de redan befintliga banorna så kommer jag bli mycket arg.

Medlem
Skrivet av Exx:

Ny bana, men det gör inget. Det finns Intel-reklam överallt, som i 2142, tillochmed i map briefingen nämner de Intel.
Om de stoppar in sånt i de redan befintliga banorna så kommer jag bli mycket arg.

Kan du det engelska språket alls?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

WeX
Medlem

jag gillar banan, mest för att jag gillar de böljande kullarna & dimmiga öknen i paritet med stridsvagnar


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Exx, Intel står oftast för Inteligence när man pratar militärer. Dvs information som spioner, radar scouter etc har hittat. Ex. "We have recieved intel about the enemies forces in this area"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Exx, Intel står oftast för Inteligence när man pratar militärer. Dvs information som spioner, radar scouter etc har hittat. Ex. "We have recieved intel about the enemies forces in this area"

What he said.

Medlem

Jag hatar den här banan som den infanterist jag är!

Skulle mycket hellre se en stadsmap mellan Pla och Usmc. Det är nog den ända sortens karta som saknas i bf2...

Inaktiv
Skrivet av Exx:

Ny bana, men det gör inget. Det finns Intel-reklam överallt, som i 2142, tillochmed i map briefingen nämner de Intel.
Om de stoppar in sånt i de redan befintliga banorna så kommer jag bli mycket arg.

Hahahahaha!!!

Bt
Medlem
Skrivet av Herr Heide:
Skrivet av Birchoff:

Konstigt. Trodde chansen var = 0 att dom ens fortfarande tänkte på BF2.

Ryktet om att de hade lagt ner arbetet på BF2 var falskt. Vem vet, fler patcher och banor är kanske att vänta

Lita inte på allt du hör från DICE.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

nice! trodde dem gett upp stödet för bf2 fan va ja saknar nya maps till det.

Medlem

får väll lasta hem och prova


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Exx
Medlem

Ok, det här är lite pinsamt.

Fenix, Warmaster, Kabex och Segas, ni borde verkligen spela banan innan ni gör sådana påhopp.

Det Intel jag, och DICE/EA, syftar på är hårdvaruföretaget.

Spela banhelvetet! Det är reklam för Intel.
Har ni spelat 2142? Då vet ni vad jag menar.

Fotnot: Jag är från England. Jag talar bättre engelska än ni gör.

Medlem
Skrivet av Exx:

Fotnot: Jag är från England. Jag talar bättre engelska än ni gör.

Jag är från skottland, och jag förstår precis vad dom andra syftar på. Men det verkar inte du göra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Skönt att se att BF2 kommer leva vidare åtminstone ett kort tag till

(Sen är det min erfarenhet att vi som har engelska som andraspråk och kan det bra, är bättre på det än de som har det som modersmål. Lata jävlar.. )

Medlem
Skrivet av Kyraal:

(Sen är det min erfarenhet att vi som har engelska som andraspråk och kan det bra, är bättre på det än de som har det som modersmål. Lata jävlar.. )

va fan?? :evil:


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ligger lite i det, jag har blivigt "rättad" en en invandrare när det gäller svenska

On topic:
Kul att de inte släpper detta i ett booster pack


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Reklam är väl inget man jublar över i spel men vi kommer nog se mer av det i framtiden. Alla brancher vill ju ha en del i kakan som heter spelindustrin. Alla filmer har ju smygreklam och ibland även rena reklamkampanjer med.

Ett bra exempel e ju ett visst ölmärke i en viss spindelmanfilm.

Medlem

Beta Field 2 is the shit.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Namecalling, jaja..om det gör dig glad så. Personligen vill jag inte sänka mig så lågt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Gratulerar Exx, du har blivit anmäld tillbaka till stenåldern!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Känns som det börjar urarta sig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Personligen tycker jag att det är lite märkligt att det inte går att ladda ner den slutgiltiga versionen av Highway Tampa från fz.

1
Skriv svar