Japanska röster i Naruto: Rise of a Ninja

Robot
Medlem
Japanska röster i Naruto: Rise of a Ninja

\o/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Yay! Äntligen!


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Inaktiv

That made my day! Super nyhet, kommer nu beställa det såfort som det går!

Medlem

Det var en bra nyhet, även om jag aldrig tänker skaffa en 360. Hoppas att fler speltillverkare hänger på, och släpper sina spel med språkval. Japanskt tal + undertext > Engelsk dubbning anyday.

Inaktiv

Förväntade mig nästan det här. Om det inte var så, så skulle intresset för spelet sjunka.

Inaktiv

de har äntligen fattat att vi vill ha japanska röster i spel...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

edit: stavfel


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Jee
Medlem

Intresset för spelet ökade rejält nu!


signatur

Eller inte?

Medlem

ja japanska röster passar i spel som är typiskt japanska, däremot så gillar jag dubbningen till Metal Gear solid spelen, men tex FF10 var mycket bättre på japanska osv och borde aldrig ha dubbats eller iaf låtit en ha kvar japanska originalrösterna.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Håller med dig Molotov, i vissa spel passar verkligen den engelska dubbningen men i andra (typ Naruto eller Kenshin; den lite mer _japanska_ stilen så att säga) så är det mycket bättre med originalröster + textning.. det brukar ju vara så i live-filmer också.

Om man inte räknar med sådana filmer som förvandlas till en komedi efter en dubbning. de kan vara sevärda ibland.

Medlem

Nånting som jag skulle vilja se är svenska undertexter i ett spel

Inaktiv

Testa motorstorm, det finns på svenska. Skulle tro att något NFS spel innehåller svensk text också, men i naruto!? Aldrig!. Det är bara att titta på Ztv och se den fina dubbningen.

Medlem

Trevligt Tror det här spelet kan bli riktigt underhållande, speciellt med rätta röster.

Skrivet av Sipmo:

edit: stavfel

Hehe, felstavning av en smiley?

1
Skriv svar