The Agency - massivt spionspel till Playstation 3

Robot
Medlem
The Agency - massivt spionspel till Playstation 3

Yay! Fler spionspel!
Hoppas det oxå blir modernt och gritty, som splinter cell conviction verkar bli...

Edit, blä, verkar bli skit. mmo spioner lixom, herregud, dessutom verkar det vara fyllda med bondfantasier som att hoppa runt med båtar i venedig och skjuta automateld...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Verkar ju en intressant ny idè iallafall, men det ska krävas mycket för att ja ska börja hypa något som har kommit ur SOE:s &¤/&%

Medlem

Lyssna på MOG senaste podcast så får ni info från någon som faktisk har spelat The Agency. Och det låter riktigt coolt att man byter klass berodde på vad har för utrustningen på sig.

Spola in i Podcasten ca 40min så börjar The Agency informationen.
http://mogarmy.net/modules.php?name=News&file=article&sid=301

Medlem

SOE har misslyckat med sinna tidigare MMO spel så jag antar att det här inte kommer att lyckas heller.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

SOE har misslyckat med sinna tidigare MMO spel så jag antar att det här inte kommer att lyckas heller.

missade du Star Wars Galaxies pre-cu?

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

SOE har misslyckat med sinna tidigare MMO spel så jag antar att det här inte kommer att lyckas heller.

Då borde SOE vara i konkurs nu om dom misslyckats med alla sina MMO. Vad jag förstår går både EQ1 och EQ2 med bra vinst. Man behöver inte ha 9 miljoner användare för det skall gå bra.

1
Skriv svar