FZ har Fallout 3-filmen

Robot
Medlem
FZ har Fallout 3-filmen

IE är jobbigt, det frågar om jag vill hämta filen, men vi har bara yoghurt hemma...:(

Aja, skämt åsido, hoppas filmen är bra! *tankar*

Skribent

Stämningen verkar vara hyfsad lik ettan och tvåan i alla fall, nu återstår det bara att se hur de gör med gameplayet...

Medlem

"gu va retro!"

Medlem

Mysigt stämningsskapande teaser, men så mycket mer sa den väl inte.

Medlem

kanske blir bra trotts allt

Medlem

Jodå, filmen var bra, värd att tanka...
Men den fick mig inte att tänka på det som ett spel, snarare som en film, vet inte varför...

Medlem

Sade ju inte ett jävla skit det där. Känns fortfarande som att spelet har lika stor chans att bli en hög av bajs som det har att bli bra.

Medlem

slutet av 2008 plus en försening = sommaren 2009


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

..... Var detta det mest spektakulära de kunde visa? Då kan man ju börja undra.. skittrailer.


signatur
Inaktiv

helt värdelöst. Jag ville ju se Gameplay! som någon sa tidigare, det säger inte ett skit om spelet blir bra eller inte. Spelet kan lika bra vara skit. eller... "oblivion with guns"


signatur

//Aron

Inaktiv

30 dagars nedräkning till absolut ingenting. Börjar nästan tro att dom har lite att dölja.. "Oblivion with guns" verkar mer o mer sannolikt.

Medlem

Happ... det där visade inte mer än att dom försöker följa dom gammla spelens anda , annars är det lika öppet att falla åt bra eller kasst spel som det var innan :\

Medlem

Obildad som jag är, så undrar jag vad det är för typ av spel??? RPG eller???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Det är inte en trailer, det är en TEASER! En teaser har ALDRIG vad jag vet visat gameplay. Att folk aldrig lär sig?

Medlem

Kan inte komma på senast jag såg gameplay i en teaser. Kolla bara GTA 4. I alla fall, nu tankas det på. Få se vad jag tycker om detta.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

"jadu..." blev min reaktion efter att sett teasern


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

Sjukt bra trailer, jag håller fast vid att jag vill ha ett oblivion med guns hellre än nått i stil med dom gamla spelen. För jag tror inte att man kan lyckas göra det med samma känsla ändå.

Medlem

Mjaaaaaha, okej...

Medlem

Känns lite som GTA IV teastern...


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

War...war never changes...

Happ...vet inte om det var så mycket att vänta på i en månad...

Inaktiv

Härlig teaser! Äkta Fallout-känsla

Medlem

Hur fan kan de ens tänka på att ha en nedräkning för DET DÄR? Här har man gått och väntat, och får se en CGI-sekvens som inte ens imponerade på katten. Nedräkning? Bah..

Har dock fortfarande förhoppningar om att spelet kan bli bra, då de verkar hörsammat fansens önskemål om att inte falla för långt ifrån de gamla spelens riktlinjer.

Medlem
Skrivet av pettson3816:

Hur fan kan de ens tänka på att ha en nedräkning för DET DÄR? Här har man gått och väntat, och får se en CGI-sekvens som inte ens imponerade på katten. Nedräkning? Bah..

Har dock fortfarande förhoppningar om att spelet kan bli bra, då de verkar hörsammat fansens önskemål om att inte falla för långt ifrån de gamla spelens riktlinjer.

Filmen är ingame. Or so they say.

Inaktiv
Skrivet av Heya:
Skrivet av pettson3816:

Hur fan kan de ens tänka på att ha en nedräkning för DET DÄR? Här har man gått och väntat, och får se en CGI-sekvens som inte ens imponerade på katten. Nedräkning? Bah..

Har dock fortfarande förhoppningar om att spelet kan bli bra, då de verkar hörsammat fansens önskemål om att inte falla för långt ifrån de gamla spelens riktlinjer.

Filmen är ingame. Or so they say.

Inte en chans att radion där i början och metallgrillen är ingame. resten ser ju dock att kunna vara det. men det visar bara på att dom använd modeller från spelet o gjort en förrenderad sekvens av.


signatur

//Aron

Medlem

Hur mycket bättre/sämre är denna teaser i jämförelse med gta4 i att visa gameplay?

Svar: inte ett skit!

Jag har ALDRIGT spelat Fallout men att GTA4-teasern var så bra i jämförelser fattar jag inte.

edt: mysko med eoscode.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av ScrotzaN:

Inte en chans att radion där i början och metallgrillen är ingame. resten ser ju dock att kunna vara det. men det visar bara på att dom använd modeller från spelet o gjort en förrenderad sekvens av.

Detta är vad Pete Hines sa om saken.

Citat:

1) Yes, that's in-engine (in-engine means it's done with game assets in our rendering engine, but isn't done real-time. If it was done in real-time, that'd be gameplay footage. This isn't something, for example, that was sent to some house [e.g. Blue Studios] so they could build assets and render it out, and create something for us to release [e.g. Dawn of War 40K intro cinematic]).
2) Yes, that's The Ink Spots singing "I Don't Want to Set the World On Fire"
3) Yes, that's Ron Perlman [voiceover man extraordinaire of Fallout 1 and 2].

Medlem
Skrivet av Overcow:

Känns lite som GTA IV teastern...

GTA Teasern visade mkt mera..

Denna sög hårt.

Flakmonkey

Säga vad man vill, men även om många är besvikna på såna här "teasers" efter en lång nedräkning så fyller de ju sin funktion - de skapar en hajp som inte dör bara för att den inte når upp till allas förväntningar.

Varför klagade ingen på Blizzards CGI-teaser för Starcraft II förresten? var ju precis lika intetsägande. Eller ja det förstås... det var ju Blizzard, de kan inte göra något fel, inte ens när de gör det...

Inaktiv

fall.....
fall är höst?
höst kommer före sommarn?
har inte koll på de mindre viktiga säsongerna...vinter och sommar är kung...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Skriv svar