Inaktiv
XBOX 360

En gång svor jag att aldrig köpa en XBOX 360. Det höll ända tills idag. Argumenten för att istället någon gång köpa en PS3 föll lite nu när man kan köpa två 360 till priset av en PS3. Dessutom så kommer ju nästan alla PS3-spel till 360 också.

Det blev ett erbjudande på Game där det ingick Gears of War 1 och 2 och Mirror's Edge.

#blogg


signatur

Det finns människor som alltid tror att man angriper dem när man säger sin egen åsikt. - Christian Morgenstern

Inaktiv
XBOX 360

Ytterst bra köp må jag säga, var som du ända tills jag bestämde mig för att köpa mina svarta skönhet "Xbox 360 Elite" och jag har bara blivit lyckligare och lyckligare sedan dess. Inte nödvändigtvis pga boxköpet, men det bidrog:)


signatur

Erumaro Den Barmhärtige

Inaktiv

Håller med föregående talare, riktigt bra köp! Och jäklar vilket kanonpaket du verkar ha köpt! De 2 roligaste co-op spelen hittils och sedan ett riktigt unikt spel. Grattis till ett bra köp is I all I can say really! Enjoy


signatur

Graveworm gör det själv!

Inaktiv

För att inte tala om det till synes grymma DLC som kommer till Mirror's Edge i januari : D

För att inte tala om hur jäkla snygg Faith är : D


signatur

Min spelblogg finns att skumma igenom på:
http://www.cbzgaming.blogg.se/

Inaktiv

Ja, Gears of War var helt sjukt kul. Vi var uppe till småtimmarna och spelade co-op igår och kunde väl egentligen suttit kvar tills nu om det inte var för tentaplugget.


signatur

Det finns människor som alltid tror att man angriper dem när man säger sin egen åsikt. - Christian Morgenstern

Inaktiv

Det där känner jag så väl igen! Min kusin var hos mig för några helger sen då vi spelade GoW 2 co-op. Vi började runt 9 på kvällen och stängde av vid 4 på natten. Tiden går fort när man har roligt!


signatur

Graveworm gör det själv!

1
Skriv svar