Ny information om SEGAs två Alien-titlar

Robot
Ny information om SEGAs två Alien-titlar

Ohhh! Lovely!

Ett rollspel i Aliens-miljö låter ju grymt! Aliens-filmerna har alltid varit några av mina favoriter, iallafall ettan, tvåan och lite trean.
Gör dom det bra kan det bli väldigt intressant.

Dock så lät ett fps i Aliens-miljön lagom intressant då det redan kommit en del sådana, varav Aliens vs Predator 1 var det enda intressanta.

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Ohhh! Lovely!

Ett rollspel i Aliens-miljö låter ju grymt! Aliens-filmerna har alltid varit några av mina favoriter, iallafall ettan, tvåan och lite trean.
Gör dom det bra kan det bli väldigt intressant.

Dock så lät ett fps i Aliens-miljön lagom intressant då det redan kommit en del sådana, varav Aliens vs Predator 1 var det enda intressanta.

Själv tyckte jag AvP2 var snäppet vassare än ettan. Men båda är jävligt bra och tyvärr väldigt bortglömda


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

För den som gillar filmerna kan jag ju tipsa om att webhallen har rea på Alien Collection Box, bara 69kr. Alien Collection Box


signatur

<3

Medlem

Jag är ägare av ett tidigt Aliens-äventyr från förra seklet.
Aliens - A Comicbook Adventure.
Ett ganska halvtaskigt spel, men fruktansvärt snyggt för sin tid.

Gå in på http://binarybonsai.com/sitesdir/aliens/books-games.htm för lite mer information om det spelet (första länk jag orkade leta upp)

Inaktiv

Obsidian Entertainment.. Yeahh!! Äntligen lite information om spelet..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Har också det spelet ForrestFox, tyckte det va rätt bra när det kom. Gick att sitta och fördriva tiden med iaf.
Hoppas spelet baserat på Aliens kommer vara bra, längtar som f*n

Pansarknekt

Ett rollspel i Alien universumet, sheet. Så extremt jäkla coolt. Även fps:et är en glad nyhet. Det finns inga coolare utomjordingar än just aliens. En av världens bästa franchiser enligt mig. Hoppas någon får för sig att göra en bra film utan Predators och aztekslott under arktis så e pricken över i:et där oxxxå.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Spännande som fan. Längtar till man börjar få se lite bilder och videos från spelen.

Medlem
Skrivet av deftune:

Ett rollspel i Alien universumet, sheet. Så extremt jäkla coolt. Även fps:et är en glad nyhet. Det finns inga coolare utomjordingar än just aliens. En av världens bästa franchiser enligt mig. Hoppas någon får för sig att göra en bra film utan Predators och aztekslott under arktis så e pricken över i:et där oxxxå.

Tror de är nya Alien filmer på g faktiskt, även
en Alien Versus Predator 2 film.

Iaf skojj med fps alien spel AvP var en av de
stora hitsen dock snabbt bortglömd , körde det
en hel del förr både 1an och 2an, en 3a är mycket
välkommen.

Medlem

AvP1 var grymt som sagt, helt perfekt svårighetsgrad i det och mkt kul att man inte kude save:a när som helst, gjorde det ungefär 10x mer spännande än 2:an. Allt med Aliens-tema är välkommet för min del


signatur
Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av deftune:

Tror de är nya Alien filmer på g faktiskt, även
en Alien Versus Predator 2 film.

en AvP 2 film har varit på G ett tag nu så du vet. Men jag vet inte riktigt när den släpps, tyvärr.

Medlem
Skrivet av MrParanoid:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av deftune:

Tror de är nya Alien filmer på g faktiskt, även
en Alien Versus Predator 2 film.

en AvP 2 film har varit på G ett tag nu så du vet. Men jag vet inte riktigt när den släpps, tyvärr.

Hoppas dom gör den från 15år iaf. Så det inte blir nån barnfilm som den förra.

Medlem

det var ju snack om andra AvP filmen så tänkte bara bidra
[http://www.imdb.com/title/tt0758730/]

1
Skriv svar