Två filmer om Transformers: The Game

Robot
Medlem
Två filmer om Transformers: The Game

Underbart att de har originalrösten till Optimus Prime!
NOSTALGI!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Inget spel jag kommer köpa direkt.. Men ja, nog är det lite nostalgikänslor som kommer fram.

Medlem

Autobots, transform and roll out!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nostalgi


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Heya:

Inget spel jag kommer köpa direkt.. Men ja, nog är det lite nostalgikänslor som kommer fram.

Skrivet av LocSin:

Underbart att de har originalrösten till Optimus Prime!
NOSTALGI!

Skrivet av Night Hawk:

Nostalgi

Precis...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Nostalgi! Verkligen! Underbart att dom har med rösten (varit inne på sidan ett flertal gånger! Och tittat på allt!)
En sak jag undrar är ifall det här spelet kommer kräva lika mycket av datorn som Spider-man 3 gjorde till PC! Eller kanske mer? Jag hoppas det inte kräver mycket alls!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Pansarknekt

Intressant men enda roboten man känner igen något sånär är Optimus Prime. Dom e lite mer "anime" nu känns det som vilket absolut inte är fel. Var en riktig fanboy av transformers när jag var lite kan dock inte säga att jag får några nostalgiska känslor. Detta känns mer som nya transformers faktiskt ^^. Det är gewda tider iaf, ser fram emot filmen som attan. :heart:


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av deftune:

Intressant men enda roboten man känner igen något sånär är Optimus Prime. Dom e lite mer "anime" nu känns det som vilket absolut inte är fel. Var en riktig fanboy av transformers när jag var lite kan dock inte säga att jag får några nostalgiska känslor. Detta känns mer som nya transformers faktiskt ^^. Det är gewda tider iaf, ser fram emot filmen som attan. :heart:

Anledningen att dom ser mer "anime" ut nu är för att deras gammla utseende skulle inte fungera att animera i en riktig film.
Dom skulle se så "b" ut då.

Ser fram imot spelet iaf, hoppas det blir lika bra som det "gammla" PS2 spelet.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Pansarknekt
Skrivet av ElyziuM:

Anledningen att dom ser mer "anime" ut nu är för att deras gammla utseende skulle inte fungera att animera i en riktig film.
Dom skulle se så "b" ut då.

Ser fram imot spelet iaf, hoppas det blir lika bra som det "gammla" PS2 spelet.

Ja du kanske har rätt, men dom tänkte nog inte bara på animationen. Transformers design från den tiden är inte "inne" heller.

Sen när dom nu visat att man kan göra film av transformers tycker jag det börjar bli dags för en battletech rulle av episka proportioner. Slaget om Tukkayid tex. Det hade varit extremt najs.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Autobots, transform and roll out!

Fick fan gåshud när jag hörde de Spelet lär nog tyvärr suga men filmen tror jag kommer bli en riktig höjdare

Medlem

Fy fan vilken gåshud jag fick!
Dom gjorde ett MYCKET bra jobb med filmen!
Tack Michael Bay! Tack tack tack!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

1
Skriv svar