Robot
God of War II

För den som trodde att Kratos skulle sitta snällt och se över sitt gudadöme när han efter alla äventyr blivit Gud trodde fel... Kratos är en arg man, förlåt Kratos är en skitförbannad Gud, och sådana tolereras inte i Zeus rike.


Medlem
God of War II - det perfekta PS2-spelet?

Oj oj oj 5/5 det var länge sedan.

Medlem

2:an lyckas med det omöjliga att bli bättre än ettan. Mycket bra jobbat! jag är njuter av min special edition


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

wtb ps2


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Va sent. Klarade spelet ett halvår sen känns det som. Grymt som fan.

Medlem

ser sjukt snyggt ut kul att se vad de gamla maskinerna faktiskt klarar av


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

gametrailers tyckte samma sak


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Perfekt avvägning mellan fighter, bossar och filmsekvenser i 2:an, finns inget att klaga på :). Kunde varit lite längre dock!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Köpte en special edition utav det här spelet, men det var knappt spelbart för att filmsekvenserna gick i 1 frame per minute så det tog väl upp mot en halvtimme att komma igenom varje sekvens, om det inte kraschade helt då. Detta ser bara ut att hända med GoW2. antar väl att min PS2a har legat i dammhögen för länge....

Men annars, det jag fick spela utav spelet, tyckte jag var riktigt bra. Får nog köra igenom det rejält sen när man skaffar en PS3a.

Medlem

Joo men detta spelet verkar ju vara riktigt kul!!

Medlem

Blir lite sugen på att införskaffa detta spel
Gamespot: 9.2 av 10 - superb


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

är det så snyggt som det ser ut på screenshottsen? OMG
isånnafall kunde det ju likagärna ha vart en PS3 release
(gärna PM:a svar till mig )

Medlem

Jag är sugen på att köpa ett ps2 bara för å testa detta spel. En kul grej.. Dom 2 första banorna är gjord av en svensk kille..

Medlem

Kanske ett bra spel , aldrig prövat.

Medlem

Älskar det här spelet!

Medlem

Meh, själv tycker jag man bara springer runt och trycker attack-knappen hela tiden, blir segt. Och så dessa "minigames" för att slå bossar? Inte min typ av spel helt enkelt.

Inaktiv

Tycker att spelet är fantastiskt bra. Det ser lika bra ut som screenshots:en.

Inaktiv

Näst bästa konsoll-spelet jag spelat.
1a ligger naturligtvit GTA serien till PS2.


signatur

pwnd

Medlem

Har tjejer också våta drömmar??? Trodde det bara var jag???


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jävla spel, min arbetskamrat är otilgänglig ett par dagar efter han skaffat det kan jag lova, vem ska nu komma hit med Pizza och kebab ?

Medlem

Stödjer PAL-versionen 480p? Har för mig att den inte gör det..

Medlem

Nope tyvärr är HD-versionen borttagen ur PAL-versionen för att få plats med översättningarna till tyska,franska osv...

Inaktiv

Fyfan, gräv bort dom länderna och släng dom i havet, förseningar och meningslösa översättningar är allt dom ger en, och nu ingen HD.

Skrivet av HaZe303:

Har tjejer också våta drömmar??? Trodde det bara var jag???

Hey kiddo... det är bara tjejer som har "våta" drömmar..

Dina drömmar är nog lite mer vaniljsås katastrofer..

;-|


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av Orbek:

Fyfan, gräv bort dom länderna och släng dom i havet, förseningar och meningslösa översättningar är allt dom ger en, och nu ingen HD.

:O:D


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av Orbek:

Fyfan, gräv bort dom länderna och släng dom i havet, förseningar och meningslösa översättningar är allt dom ger en, och nu ingen HD.

Ingen äkta HD utan bara lite skarpare bild och högre upplösning som får spelet att flyta segare så inget som är värt det imo. Sen måste du även lösa www.islandofrhodes.org för att få fram hur man gör.


signatur
Inaktiv

Klart tjejer har våta drömmar:) Visste inte att killar hade det

JA, det är SÅ snyggt!


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem

Jag är sugen på att handla en PS2:a pga God of War samt Shadow of the Bjässe.


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv

Funkar det att lira på ps3an? I så fall blir det nog till att köpa det.

Medlem

Japp, det funkar alldeles utmärkt, och med PS3:an så kan du ju skala upp det också - vilket gör det väldigt mycket snyggare!

12
Skriv svar