Playstation Network-trailer

Robot
Medlem
Playstation Network-trailer

Bara det faktum att PS3ans onlineläge är gratis lägger den ju i en ganska bra position enligt mig.

Medlem

Fyfaan va naaajs Jag som redan köpt en PS3 också weeheee längtar tills allt detta blir tillgängligt.

Har redan provat Gran Turismo HD, fantastiskt vackert spel. Fick min Sony HDMI kabel i helgen också så nu måste ja testa det i FULL HD

Medlem

"För att visa vad som verkligen är möjligt med Playstation Network"

Home är väl inte live än vad jag vet? Så det är väl inte möjligt i dagsläget? Inte little big planet heller. Ungefär som att säga att Wiis online är inget att kritisera, tänk på alla ändringar som kommer i framtiden!

Dock ser sony ut att vara påväg i rätt riktning! Fortsätter de bara att utveckla och håller det kostnat fritt så kommer det nog inte ta lång tid innan de verkligen kan konkurrera med live.

Flakmonkey

Det enda som jag egentligen saknar just nu är möjligheten att komma åt XMB direkt i spelen, att kunna trycka på PS-knappen för att svara på meddelanden å annat, precis som du kan på Xbox 360. Är ett riktigt irritationsmoment för mig i dagsläget...

Medlem

Kan man skicka meddelanden mellan olika spel, skicka inbjudan till spelsessioner till ett spel från ett annat etc på PSN?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"För att visa vad som verkligen är möjligt med Playstation Network"

Home är väl inte live än vad jag vet? Så det är väl inte möjligt i dagsläget? Inte little big planet heller. Ungefär som att säga att Wiis online är inget att kritisera, tänk på alla ändringar som kommer i framtiden!

Dock ser sony ut att vara påväg i rätt riktning! Fortsätter de bara att utveckla och håller det kostnat fritt så kommer det nog inte ta lång tid innan de verkligen kan konkurrera med live.

Möjligt, betyder inte att det redan finns.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Det enda som jag egentligen saknar just nu är ...

bah, useless!

det jag saknar är allt content som amerkat och japanland har i sin store!
jag vill köpa mortal combat 2 och wipeout för fan!

psn..jätte bra att det är gratis..men kan man få nått content snart?:down::down:

Inaktiv

Jo håller med! Saknar nerladdningsbara saker. Visst var det roligt första dan att ladda ner och testa olika saker, men efter det så tog allt slut och det kom inget mer.

Medlem

Vad är problemet ? Vägra släppa allt Globalt istället.

Medlem

Ni kan ju regga ett am. konto för mer content, men jag håller med - dåligt att det släpps så mycket mer i andra områden.

Medlem

"jag vill köpa mortal combat 2 och wipeout för fan!"

Regga ett amerikanskt konto och köp spelen då, vad väntar du på?

Inaktiv

på nordic game sa sony-killen att de planerar att slå ihop playstation store för alla tre regioner. inget klart eller hundraprocentigt, men det lät helt klart som att det var nåt de strävade efter..

Medlem
Skrivet av Hubbe:

Ni kan ju regga ett am. konto för mer content, men jag håller med - dåligt att det släpps så mycket mer i andra områden.

Dock tar ju wii priset på detta när det gäller virtual console fast som vanligt är det alltid vi i europa som får lida när det gäller sånt här, har nog ingen betydelse vilken konsol man snackar om ;P

Inaktiv
Skrivet av Consollus:

Regga ett amerikanskt konto och köp spelen då, vad väntar du på?

jag har ett amerikanskt och japanskt konto

men när man måste betala med kreditkort och adressen på kontot inte stämmer med det på kreditkortet så blir det problem förstår du..

edit:
jag skrev in random adresser på usa/jap kontot då dessa inte ville veta av min svenska adress..

Medlem

Gif Lemmings, badankor och LittleBigPlanet! :heart:

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Consollus:

Regga ett amerikanskt konto och köp spelen då, vad väntar du på?

jag har ett amerikanskt och japanskt konto

men när man måste betala med kreditkort och adressen på kontot inte stämmer med det på kreditkortet så blir det problem förstår du..

edit:
jag skrev in random adresser på usa/jap kontot då dessa inte ville veta av min svenska adress..

Jag lyckades köpa Calling all cars från USA via mitt Visa. Så det går.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

har haft Wii några månader och haft skitkul,
men nu har intresset för den dött helt,

så den kommer säljas och imorgon ska en ps3 skaffas om jag så ska käka skorpor och vatten några veckor.

1
Skriv svar