Film: Age of Conans Frost Swamp

Robot
Medlem
Film: Age of Conans Frost Swamp

Undrar om man någon kommer få se en caster i någon a filmerna ;>

Medlem

Ser ut att bli det bästa MMO fantasy spelet som har gjorts


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Grafiskt sett - ja.. men warhammer blir nog roligare


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av benjiman:

Undrar om man någon kommer få se en caster i någon a filmerna ;>

finns en liten sån film på demonologist typ.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Grafiskt sett - ja.. men warhammer blir nog roligare

Känns mest som att Warhammer kommer att bli ett nytt WoW fast bättre på de allra flesta punkterna. Jag har haft ganska stora förväntningar på Warhammer men ju mer jag ser och läser om Age of Conan så börjar intresset för Warhammer att sakta men säkert avta. Verkar betydligt mer nyskapande, roligare combat system etc.

Sen vilket man kommer att börja spela återstår att se. Handlar mycket om vilket spel som lockar mest hos polarna och så, för det är ju värdelöst att spela ett MMO-spel själv utan IRL-kompisar.

Medlem

Problemet är nog att man fått för höga förhoppningar om warhammer - men med tanke på att det är mythic så tvivlar jag inte en sekund på att RvR/PvP delen kommer rocka.

Age Of Conan ser riktigt riktigt snyggt ut - men ju mer jag läst om det destu mindre intressant blir det för min del.

Tror inte att warhammer blir ett nytt WoW för övrigt. Antal spelare - kanske, men det är nog också det enda.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

vattnet "splashar" inte ens när den stora snuubben hoppar runt....:S

Medlem
Skrivet av Ankh:

Grafiskt sett - ja.. men warhammer blir nog roligare

Jag menar inte bara grafiskt utan allting.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Ankh:

Grafiskt sett - ja.. men warhammer blir nog roligare

Jag menar inte bara grafiskt utan allting.

Jo jag vet, men jag sa min åsikt om din kommentar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar