Red Orchestra uppdaterat

Robot
Medlem
Red Orchestra uppdaterat

Mycket roligt! underbart spel med härlig realism, dock är det jobbigt med folk som envisas att försöka bunny hoppa...inte för att de lyckas alla gånger..men det är skapligt irriterande.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Underbart! Var ett tag sen jag körde nu men man kanske skulle börja köra lite varje kväll igen :).

Stort plus för gästpass, har väntat på att något sånt ska komma

Medlem
Skrivet av redmac:

Mycket roligt! underbart spel med härlig realism, dock är det jobbigt med folk som envisas att försöka bunny hoppa...inte för att de lyckas alla gånger..men det är skapligt irriterande.

Du får gärna recca det och visa för man kan inte bunny hoppa eftersom det är 1 sec delay innan du kan hoppa igen.

Medlem

Mycket bra spel. Det enda som saknas är nån form av gruppsystem, då teamworket brister något oerhört när man spelar public.

Medlem

Beror väldigt mkt på vilken server du lirar på. Men håller med gruppsystem skulle vara nice men inte särskilt realistiskt kanske

Medlem

nån som har ett pass får gärna bjuda mig på 1 Skulle va kul att testa på.. "rickard83a@msn.com"

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Beror väldigt mkt på vilken server du lirar på. Men håller med gruppsystem skulle vara nice men inte särskilt realistiskt kanske

Tyvärr hamnar jag alltid på servrar som verkar vara befolkade av hjänskadade tyskar och östeuropeer. Gruppsystem skulle väl knappast vara orealistiskt? Soldater arbeter ju i grupp i verkligheten.

Medlem

Kolla på [Splat] den är bra. Jo visst men hur det ska inplementeras är frågan, te.x det kan ju inte vara ala bf2 style att man har nån squad leader som man spawnar på. Och sen är frågan alla rambos som springer runt nu lär ju knappast bry sig om de är i en squad heller.

Medlem

trevligt, någon som skulle kunna ge mig en guestpass

maila på: magnusson.tobias@gmail.com


signatur

Bengebolle

Kanonspel! Och det är riktigt najs att spela på 50+ servers.

Något som borde tillkomma är dock något slags ordersystem för en befälhavare så att det lättare går att styra trupperna. Iom att man på många mindre banor (t ex Basovka som tysk) möter en vägg av eld och man behöver någon som styr upp anfallet, t ex delar upp teamet i mindre grupper som anfaller på flanken etc. Ibland känns det som att man stångar huvudet blodig utan att komma någonstans.

Mitt favoritonlinespel dock!

Medlem

Funderar på att köpa RO. Spelade det sist det var gratis. Jaja, får se när man har råd.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har spelat en hel del BF2/BF2142 men har alltid varit intresserad av Red Orchestra.

Tar gärna emot ett guestpass om någon vill dela med sig.

Tackar på förhand,
Ola

(zwonkest på hotmail.com)

Medlem

Ja ett guest pass vore inte helt tokigt - vill se om den känns värd att köpa


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kom igen det är inte ens 200 kr det handlar om Spelet är värt mer än så kan jag lova GRYMT spel KÖÖÖP !

Medlem

200:- är mycket när man inte har mer än 500:- totalt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Men om det är så illa då köper man helt enkelt inga spel.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Men om det är så illa då köper man helt enkelt inga spel.

Klart man gör


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

pm'a mig för gästpass. 1/2 kvar.

1
Skriv svar