Vista-drivrutiner för Soundblaster X-Fi

Robot
Medlem
Vista-drivrutiner för Soundblaster X-Fi

men vänta....kom inte dessa i slutet av maj....trodde de var nya? något jag missat? har haft dem sedan jag installerade visat för ca en vecka sedan...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Date ; 30 May 07. Gamla ju! - dessa har ja kört redan ett tag, o det fattas massa funktioner som jag hade i XP.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag vet att saker blir gamla fort i datorvärlden, men att en drivrutin blir gammal efter 5 dagar är väl ändå lite att ta i?

Medlem

inte för att vara petig men tyvärr så är det lite old news när det rör sig om nyheter på internet. Det är en helt annat fart och krav än på vanliga dagstidningars om har en hel månad att kunna summera...men men...

Bra att FZ ändå tar upp nyheten så de som missat kan snappa upp vad som hänt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

jag tipsa den 30 maj men det tog några dagar för dom att få upp det.

Medlem

Tips för alla som vill få de flesta extra programmen att fungera som de ska

http://www.youp-pax.org/viewthread.php?tid=362&extra=page%3D1

Fungerar nästintill perfekt för mig, allt från THX console till mediasource :). En del saker funkar dock inte riktigt som de ska än så ibland hänger det sig men det är bara att låta bli att pilla där ;).

Medlem

Synd att dom glömt bort Audigy 2 Zs...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Och bara för att Creative fick problem med Vista så har de skjutit upp Linuxdrivrutinerna till kvartal tre.:down:

Medlem

Fungerande program finns tydligen för vista nu från creative.
har dragit ner Cd´n (612mb) men inte hunnit testa

http://forums.creative.com/creativelabs/board/message?board.i...

Medlem

Varför har dom 2 olika menyer för x-fi korten? En vanlig X-fi sen en till om man går in på soundblaster!? Och sen VARFÖR?!?!?!:@ kan man inte ladda hem i mer än 13 nedrans kb?! helt sanslöst ju!!!! har dom snålat med linan eller?!:S:@


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ja, om man ändå kunde använda sitt nya x-fi kort =/. Jag har Vista och det verkar som att det inte hittar kortet, det sitter som det ska i burken men när man försöker installera drivisar så säger det bara något i stil med error - "setup is unable to find a supported product on this system".. Kan någon säga något tips att få kortet fungera? :S


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

1
Skriv svar