300 och Saw blir spel

Robot
Medlem
300 och Saw blir spel

300 förstår jag. Kan bli kul... men Saw? Hur fan ska om göra det. Det kommer säkert suga oändligt.

Medlem

Saw kanske blir ett Postal 2 liknande spel, slakta oskyldiga människor. O.o


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Låter som ännu mer floppar baserade på filmlicenser. Vet ni vad någon av utvecklarna heter?

Medlem

finns redan ett 300-spel, March to Glory heter det och finns till PSP

http://www.webhallen.com/prod.php?id=72428

Medlem

12 spel redan under utveckling...låter inte lovande då det är ett och samma företag för alla 12 spel...hum...synd. Hade hoppats på något seriöst...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hoppas 300 spelet blir lika snyggt som filmen, annars är det inte värt fan. . Saw låter bara udda som spel? Typ ett "ta dig ur störda situationer pussel spel"?

Medlem
Skrivet av Mykee:

Hoppas 300 spelet blir lika snyggt som filmen, annars är det inte värt fan. . Saw låter bara udda som spel? Typ ett "ta dig ur störda situationer pussel spel"?

Ja, varför inte? Peka-klicka for the win!

Medlem

Vore trevligt med ett Bra 300-spel väl? Som faktiskt nyttjar licensen.. Sedan får man väl alltid avvakta.
Angående Saw kan jag mycket väl se det som ett spel. Antingen som ett kanske lite tråkigare managment där man ska få så många som möjligt att överleva fällor, eller ett mer attraktivt pusselspel som någon nämnde, vore klockers. Skräckpussel nej tack, men gärna att brutalt oldschool äventyr med lite nytanke.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Let the game begin!

Medlem

Om de gör saw som ett dungeon keeper spel så kanske det kan va skoj. Annars inte.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vänta nu! Tycker folk att filmen 300 va bra? Och sen göra ett spel på filem? Kan bara bli en flopp!

SAW, point-n-click? Kan kanske bli ett bra spel

Medlem

Flopp som med alla andra film spel förutom Goldeneye.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Vänta nu! Tycker folk att filmen 300 va bra? Och sen göra ett spel på filem? Kan bara bli en flopp!

SAW, point-n-click? Kan kanske bli ett bra spel

Vänta nu! Tycker du att 300 var dålig? Tycker den var helt okej och uppenbarligen gjorde ganska många det åxå http://imdb.com/title/tt0416449/


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Please. Braveheart sparkar 300 rejält i röven.

Vill man se det som spel? nah.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Pansarknekt
Skrivet av redmac:

12 spel redan under utveckling...låter inte lovande då det är ett och samma företag för alla 12 spel...hum...synd. Hade hoppats på något seriöst...

Word @ Redmac

Saw som jag personligen tycker är bland det sämsta jag sett i skräckisgenren rent skådespelarmässigt lär nog bli någon form av du ska undvika fällorna sak istället för sätt ut fällor sak. Kanske i typ med Resident Evil. Dom har ju inte tid med att vara innovativa eftersom dom ska släppa 12 lir på filmer som är en sorts "färskvara".

Sen 300 behövs inte. Räcker med Rome Total War ju. Spela det igår och blev attackerad av runt 700 galler medans jag försökte flytta tillbaka rester av en gammal arme i säkerhet. Hade hela 56 man och 30 av dom var båskyttar resten spoils av 2 Hastati trupper. Fienden rusade ner mot mig och jag hade havet i ryggen efter att kört med hit and run. Rent plötsligt flyr gallerna. Lol tänkte jag, hyffsat konstigt. Så min 56 skrämde tydligen 700man med general (jag var utan:P). Tror jag döda ca 60-70 stycken. Tänkte på 300 direkt men där hade dom inte turen med sig så fienderna bugga aldrig o stack därifrån.

Och sen som någon sa så äger Braveheart alla filmer av den typen. Inga jäkla filter och sheitloads of cgi. :evil:


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Braveheart är bra men för mycket pussande i den. Ultravåld ftw.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

hehe, tycker saw låter som ett intressant spel, eller snarare, låter intressant som projekt, undrar mest hur de ska få ihop det...

Medlem

lol , kommer gå åt pipan for sure.

1
Skriv svar