Rock Guitar Hero Band 2

Skägg.
10 Chambers
Rock Guitar Hero Band 2

I fredags möttes en polisaspirant, en kläddesigner, en kötthandlare och en muskrängare för att bli historiens fetaste rockband. Jag hade lånat hem trummor, mikrofon och en extra gitarr samt #Rock Band 2 som komplement till förra helgens spontaninköp; #Guitar Hero World Tour.

Det var också det senare som fick mest tid i xboxen, för glädjande nog märkte vi att trummorna fungerade utmärkt tillsammans med konkurrenten. Vi körde karriärläget i ett par timmar och det var faktiskt riktigt underhållande att vara ett plastband. Visst, att riffa loss på gitarren är mycket enklare än i föregångarna men när vi lyckas ta oss igenom svårare och svårare låtar är gemenskapen på topp. Det jag saknar är dock möjligheten att rädda varandra som i Rock Band, i Guitar Hero är det kört så fort någon hänger med noterna.

Sammanfattningsvis var det en grym kväll, jag kan inte annat än att hålla med resten av redaktionens fyra.

#blogg


signatur
Inaktiv
Rock Guitar Hero Band 2

Är väldigt köpnödig på en ps3:a samt Guitar Hero 4 World Tour kit faktiskt

Håller på att förhandla med den bättre hälften, det skenar ju iväg i stålar om man ska köpa allt nytt + alla nödvändiga pinaler.
Wish me luck!

Antikvitet

Inte riktigt rätt, i World Tour har hela bandet en gemensam rockmätare. Det är inte en person som åker ut, det är hela bandet... Och om person A spelar dåligt kan person B rädda dagen genom att dra igång starpower och riva av ett solo.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jodah:

Är väldigt köpnödig på en ps3:a samt Guitar Hero 4 World Tour kit faktiskt

Håller på att förhandla med den bättre hälften, det skenar ju iväg i stålar om man ska köpa allt nytt + alla nödvändiga pinaler.
Wish me luck!

Hehe, du får tuta i lilltjejen hur kul det vore att spela med farsan.

Skrivet av John:

Inte riktigt rätt, i World Tour har hela bandet en gemensam rockmätare. Det är inte en person som åker ut, det är hela bandet... Och om person A spelar dåligt kan person B rädda dagen genom att dra igång starpower och riva av ett solo.

Vi försökte, men när någon väl var nere på rött var ofta kört fastän alla andra hade fulla mätare.


signatur
Inaktiv
Medlem

Vad jobbar du med egentligen? Muskrängare? Är du hallick?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kabex:

Vad jobbar du med egentligen? Muskrängare? Är du hallick?

Pimpalicious! Näe, säljer datormöss, bland annat. Inte sexigare än så


signatur
1
Skriv svar