Bilder från Play! A Video Game Symphony

Robot
Inaktiv
Bilder från Play! A Video Game Symphony

Otroligt bra konsert, det enda som saknades var några av styckena som spelades förra året. När Oblivion musiken spelades var det knäpptyst i salen


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Kul, lite få dock.

dkd
Medlem

Fan vad jävla arg jag blev då jag en vecka innan konserten kom på att jag tagit fel på vilken helg det var och därmed gick miste om det...


signatur

Ehe.

Medlem

Kan dom inte sätta upp en konsert i Göteborg med ? Är så långt till Stockholm enna.
Tror att det lätt skulle sålt ut där med.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

GAARGH va klantigt - missade det helt.

Som *tur* var hade jag inte kunnat gå på den ändå, värre var det förra året :\
Har det sagts något mer om den eventuella skivan?

Inaktiv

Det sades inget om någon skiva under själva konserten, men vilken bra ide!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Ctrl: Jag tror inte du är riktigt medveten om hurpass bra du har det.

Många nordlänningar med mig var tvungna att sitta på ett tåg i 14 timmar för att ta oss till ovannämnda föreställning.

Medlem

finns inte skivan att köpa någonstans?

Medlem
Skrivet av Oneone:

finns inte skivan att köpa någonstans?

Det finns ingen skiva.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

ingen som hade med sig videokamera? :/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Var där i lördags. Såg inte förra årets Play! Men det var en rolig upplevelse. Mycket bra musik, men det fattades också en hel del tyckte jag. Jag köpte Programbladet de sålde. 150:- för ett välproducerat men gammalt häfte. Verkade vara för förra årets konserter, vilket verkade bättre :\. Tråkigt att dom valde bort One Winged Angel som avslut... Dancing Mad var det som var svagast på hela programmet tyckte jag.

Inaktiv

jag reste runt hela sverige för att komma på PLAY! Den här konserten toppade förra året hårt. Dock lite väl kort. Dessutom var det fruktansvärt bra att de hade en ordentligt gitarrspelare till Silent Hill den här gången.

One Winged Angel var svinmäktig som avslut!

1
Skriv svar