Ny Resident Evil: Umbrella Chronicles-trailer

Robot
Medlem
Ny Resident Evil: Umbrella Chronicles-trailer

Ser framförallt intressant ut ur storyperspektiv, hoppas Wiimoten är optimerad för i Zelda tex så släpar den efter ganska mkt.

Medlem

Extrema House Of The Dead vibbar. ):


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Noken:

Ser framförallt intressant ut ur storyperspektiv, hoppas Wiimoten är optimerad för i Zelda tex så släpar den efter ganska mkt.

off topic: Tycker inte den släpar ganska mycket, däremot släpar den lite. Det som jag tycker är störigt är den svansen som blir efter symbolen känns segare pga den.

on topic: Nån som vet nåt om coop i det här?

Medlem

Enda som sagts är att det kommer vara coop, röd och blå sikte har ju setts förr, vill jag tro.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Flakmonkey

jag tycker det är lite trist att siktet syns... jag menar en stor del i det här med ljuspistolspel är ju att man verkligen siktar med pistolen och inte med ett xhair på skärmen...

Skrivet av Nosnos:

jag tycker det är lite trist att siktet syns... jag menar en stor del i det här med ljuspistolspel är ju att man verkligen siktar med pistolen och inte med ett xhair på skärmen...

Det går säkert stänga av. Lär ju knappast vara svårt för Capcom att lägga till/ta bort en sån sak.

För övrigt så ser spelet roligt ut som kompislir. Hoppas bara att det inte är lika kort som tex. House of the Dead 2. Jag köpte det för fullpris till Dreamcast. En timme senare hade jag varvat det.

Det ser förvånansvärt bra ut. Jag är fortfarande besviken på att det är ett ljuspistolspel men det blir väl att gilla läget ändå.

Flakmonkey
Skrivet av Gröna Bananer:

Det går säkert stänga av. Lär ju knappast vara svårt för Capcom att lägga till/ta bort en sån sak.

För övrigt så ser spelet roligt ut som kompislir. Hoppas bara att det inte är lika kort som tex. House of the Dead 2. Jag köpte det för fullpris till Dreamcast. En timme senare hade jag varvat det.

Det är mycket som man tycker borde vara enkla att fixa i spel men som inte fixas Men jag tänker oroa mig tills det bekräftas att man kan stänga av det å spela på riktigt

Medlem

skön trailermusik!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Gröna Bananer:

Det går säkert stänga av. Lär ju knappast vara svårt för Capcom att lägga till/ta bort en sån sak.

För övrigt så ser spelet roligt ut som kompislir. Hoppas bara att det inte är lika kort som tex. House of the Dead 2. Jag köpte det för fullpris till Dreamcast. En timme senare hade jag varvat det.

Det är mycket som man tycker borde vara enkla att fixa i spel men som inte fixas Men jag tänker oroa mig tills det bekräftas att man kan stänga av det å spela på riktigt

Problemet är väl att oavsett hur man än kalibrerar wiimoten och sensorbaren så siktar man ju ändå inte där man pekar med den, är väl en av nackdelarna med tekniken.

Och några riktiga ljuspistoler lär väl inte dyka upp för de funkar väl inte till plasma-och lcd-tv?

Jaaa... hur ska man våga spela det här?

Flakmonkey
Skrivet av peter_lovgren:

Problemet är väl att oavsett hur man än kalibrerar wiimoten och sensorbaren så siktar man ju ändå inte där man pekar med den, är väl en av nackdelarna med tekniken.

Och några riktiga ljuspistoler lär väl inte dyka upp för de funkar väl inte till plasma-och lcd-tv?

Mjo det är ju så... därför jag inte tycker FPS är så himla mycket roligare med Wii bara för att man pekar. Hade varit en helt annan femma om det verkligen fungerade som en klassisk ljuspistol och man siktade på skärmen och inte genom att röra ett x-hair... men men

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Enda som sagts är att det kommer vara coop, röd och blå sikte har ju setts förr, vill jag tro.

Hittade detta på ign: "There is a chance that Umbrella Chronicles can be played by more than a single person. Asked about a multiplayer mode, the producer responded: "We're still looking into it so I really can't say anything definite right now."

http://wii.ign.com/articles/780/780373p2.html

Hoppas verkligen på coop, visst kan det vara kul i sp, men coop skulle göra det så mycket mer köpvärt.

1
Skriv svar