Betatesta Ultima Online: Kingdom Reborn

Robot
Medlem
Betatesta Ultima Online: Kingdom Reborn

Tar dom fortfarande betalt för ultima?

fattar inte hur dom lyckas.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Uppsnyggat men fortfarande fult.

Medlem

Haha, det här är som uppsnyggningen av Meridian 59, istället för att det ser ut som 1990 ser det nu ut som 1995 =D


signatur

I never hate in plural.

Medlem

Får hålla med, snyggt i jämförelse med originalet kanske, men knappast med dagens spel ;>

Inaktiv
Skrivet av SorbP:

Tar dom fortfarande betalt för ultima?

fattar inte hur dom lyckas.

Gameplay. Finns få MMOs idag med samma frihet som UO har.

Inaktiv

ni får nog gå och spela lite counter strike source istället, för det är ju snyggt

som dosman säger så har ultima online en frihet och detailrikedom som dagens mmo spel inte har.

dock efter att ha testat den här betan så känner jag nog att spelet legat i kylskåpet lite för länge och att dess bäst före datum gått ut för ett tag sen..var inte alls så magiskt som när man var X antal år gammal

Medlem

det jag menar är att det finns freeshards, samt andra gratis spel som ger ännu större frihet än ultima, därför jag inta fattar hur dom lyckas ta betalt för det.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Kul att se att spelet lever än, ens inkörsport till MMO-scenen juh!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

not my cop of tea, har svårt för mmo...SP & MP 4 life


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Synd att de lägger så mycket krut på utséendet när allt de behöver göra är att skapa en server som är exakt som det var någonstans pre-publish 16 och jag skulle börja spela igen. Ni som pratar om grafiken vet inte vad ni snackar om f.ö.

Inaktiv

jag blir galen på perspektivet...
ser fan knas ut...ahhhh


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Gud vad jag längtar efter ett nytt Ultima spel i SP... Ultima sju med tilläggspaket och sånt var ju guld, jäkla bra spel... Alla spelen är ju iofs underbara (räknar inte ens med nian, sicket stolpskott...) Britannia FTW!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ser ju ut som Diablo 2. Måste testa.

Medlem
Skrivet av redmac:

not my cop of tea, har svårt för mmo...SP & MP 4 life

Lite svårt att bestämma dig för ETT språk också märker jag

UO är ett bra spel, men det räcker att jag spelade det på 90talet. Giter inte sätta igång på nytt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Birchoff:

Ser ju ut som Diablo 2. Måste testa.

Precis som jag tänkte... och det är inte fyskam

Medlem
Skrivet av Meshii:
Skrivet av Birchoff:

Ser ju ut som Diablo 2. Måste testa.

Precis som jag tänkte... och det är inte fyskam

Men det är inte alls som Diablo 2, må jag säga. Men testa det, alla borde testa detta spelet, det var min entré in i mmo-världen, har aldrig spelat ett så roligt mmo-spel!

Medlem

antar att jag upptäckte detta försent för detta var inget att ha idag iaf


signatur

tjenare!

Medlem

Måste man betala för att testa betan? När jag följde registreringen var jag tvungen att välja betalningsmetod och subscripton time. Testade att avbryta men det gick inte att logga in i spelet. Dåligt.

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Måste man betala för att testa betan? När jag följde registreringen var jag tvungen att välja betalningsmetod och subscripton time. Testade att avbryta men det gick inte att logga in i spelet. Dåligt.

Nej du behöver inte betala, däremot måste du fylla i ett kredikortsnummer. För att slippa att betala måste du avbryta prenumeration inom 15 dagar.

Citat:

A credit card is required. To avoid being charged, cancel within 15 days.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Så under billing information man ska alltså klicka i t.ex.:

Citat:

"Ultima Online: Kingdom Reborn Beta Test EUR 13,99/mo + first 14 days free"

Utan att det dras några pengar om man avbryter efter 14 dagar?

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Zedrix:

Måste man betala för att testa betan? När jag följde registreringen var jag tvungen att välja betalningsmetod och subscripton time. Testade att avbryta men det gick inte att logga in i spelet. Dåligt.

Nej du behöver inte betala, däremot måste du fylla i ett kredikortsnummer. För att slippa att betala måste du avbryta prenumeration inom 15 dagar.

Citat:

A credit card is required. To avoid being charged, cancel within 15 days.

Det som hindrade mig. Jag har ju bara ett maestrokort fortfarande. Synd, jag ville verkligen provspela detta.

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Så under billing information man ska alltså klicka i t.ex.:

Citat:

"Ultima Online: Kingdom Reborn Beta Test EUR 13,99/mo + first 14 days free"

Utan att det dras några pengar om man avbryter efter 14 dagar?

Exakt :). Så länge du avbryter under trialtiden så kommer du inte få betala något !

Medlem

Ultima Online = :heart:

Problemet är att dom fortfarande har en viss UO3d mentalitet, och det ser inte snyggt ut. 2d grafiken snygg nog tycker jag.

Ska dom försöka sig på 3d, tycker jag nog dom ska titta lite på Neverwinter Nights 1 grafiken. Tycker själv den är underbar. NWN2 va si så där, inte så jäkla snygg direkt.

Men men. Efter 9år med 2d clienten så är man svår på att bli övertygad om att byta

Inaktiv
Skrivet av Pumpa:

Ultima Online = :heart:

yes sir!

dock så tycker jag att åren har gjort sitt på spelet..tyvär

Third Dawn var väll första 3d klienten, och det tycker jag såg riktigt trevligt ut!
den här Kingdom Reborn grafiken förstår jag mig inte alls på..typ 2.5d grafik eller nått?
riktigt fult var det i alla fall, föredrar helt klart 2d över det här.

Medlem
Skrivet av F3D:

den här Kingdom Reborn grafiken förstår jag mig inte alls på..typ 2.5d grafik eller nått?
riktigt fult var det i alla fall, föredrar helt klart 2d över det här.

Jo precis, det är det här med att blanda 2d med 3d.. blir bara äkligt Men men, vi får väl se va som händer

1
Skriv svar