Naruto: Clash of Ninja Revolution plåtat

Robot
Medlem
Naruto: Clash of Ninja Revolution plåtat

eeek the Jaggies are coming!

Lite aa hade inte skadat.

Inaktiv

ser det inte skitfult ut?

Medlem

Lite AA på det där så hade det sett bättre ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Inget tipps tack här inte...Lite synd, men spelet ser väldigt bra ut! Hoppas att det håller sig likt GC spelen.

Medlem

Den kassa aan beror säkert på kass kvalitet på bilderna

Medlem

Det bästa med wii nyheter är att för varje gång det skrivs om ett wii spel på FZ så är alltid bland de första inläggen en ständig klaga på grafiken.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

År 2006 skrev alla "n1!!!" när de var först att kommentera nu är det "mina ögon svider, vad fult!".
Times change but not the people.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

"spelets handling och grafik vara anpassad till den västerländska smakan."

Jag antar att det japanska spelets handling och grafik är baserat på mangan/animen så undrar vad det är som inte passar för västerlandsfolk.

Medlem

Västerlänskt - Horribelt dubbat av dumma amerikaner och handlingen förenklad så man inte behöver tänka eller bry sig om att komma ihåg något ????


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Haha fyfan va skuggorna ser asfula ut!

"I think Wii users like things simple"

Medlem

Naruto animen i USA och Europa är inte så långt kommen så dom är "små" i denna verisionen verkar det som...

Spelet som släpps i Japan är dom äldre osv...
Ser snyggar ut också.. Ialla fall de jag har sett..

Riktigt synd, vill ha naruto som släpps i Japan

Medlem

Det är bilderna som är risiga. Checkar man filmerna på youtube samt gametrailers så ser det riktigt lovande ut! Detta speler blir ett inköp direkt så fort det anländer!

Inaktiv

Special Jutsu från ninja taisen 4 (Senaste GC spelet).

http://www.youtube.com/watch?v=obGr1-K95ok Del 1
http://www.youtube.com/watch?v=OcditG23l0M Del 2

Är ganska säker på att Wii spelet kommer likna taisen 4, vet inte riktigt vart den amerikanska serien är just nu. Men måste väl vara runt lite längre fram än ninja taisen 3, så hoppas på 4an med lite mer gubbar!

1
Skriv svar