Film: I The Darkness kan du skapa svarta hål

Robot
Film: I The Darkness kan du skapa svarta hål
Medlem
Film: I The Darkness kan du skapa svarta hål

Synd att dom inte försvann in i det svarta hålet.

>:(

Medlem

Är inte Jackie ett tjejnamn?

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Är inte Jackie ett tjejnamn?

Skrivet av Wikiepdia:

Jackie is a unisex name, originally a pet form of Jack or Jacqueline.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

oj det var coolt blir lätt att man köper det på realisen, varför får jag vibar av prey hm.

Medlem

Borde inte han sugas in med?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Hehehe ganska coolt.

Medlem

varför sugs inte fienderna in helt i hålet och försvinner?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

verkar värdelöst (svarta hålen) inget jag tyckte verkade direkt häftigt. Hade varit häftigt om gubbarna sugits in och försvunnit.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Och vad är svartahål egentligen ? i verkligenheten är det bara en stor dragkraft inte något man försvinner i, som i sagor. Men men jag tycker också det hade varit coolt om de försvann.

Medlem

ett svart hål är väll en implodera stjärna, d.v.s en massa med väldigt hög densitet, och däför väldigt hög dragningskraft.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Oändlig massa tydligen, ingen vet säkert vad ett svart hål egentligen är.

Tror faktiskt att det är meningen att gubbarna ska sugas in i hålet de ser ut som de gör det på de andra klippen.

Medlem

Visst är det Mike Patton som gör rösterna? Fick för mig det iaf.

"Embrace the darknessss"

Medlem

Ett svart hål är ett fenomen vars exitens endast kan bevisas av relativitetsteorin samt dess dragningskraft på närliggande himlakroppar.
Dom kan ej beskådas genom tex teleskop eftersom dess dragningskraft är så stark så inte ens ljus kan passera.

Svarta hål antas uppstå när en supertung stjärna ger upp och imploderar i sig själv.

Medlem

man borde få en blackhole uppgradering så den blir starkare så att fienderna sugs in...


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Det här svarta hålet får mig att tänka på det hemliga vapnet i HL2: Episode 1.

Medlem

Hypnosos, hur kommer man åt det då?

Även om man inte sugs in och försvinner så krossas man av den enorma gravitationen och borde se ut som om man försvinner.

Medlem
Skrivet av beron:

Ett svart hål är ett fenomen vars exitens endast kan bevisas av relativitetsteorin samt dess dragningskraft på närliggande himlakroppar.
Dom kan ej beskådas genom tex teleskop eftersom dess dragningskraft är så stark så inte ens ljus kan passera.

Svarta hål antas uppstå när en supertung stjärna ger upp och imploderar i sig själv.

har för mig att rent teoretiskt så skulle solen vara lika stor som ett knapnåls huvud om den blev ett svart hål

1
Skriv svar