Pirates of the Caribbean: At World's End

Robot
Pirates of the Caribbean: At World's End

Disneys senaste film om den numera världskände, raglande piraten Jack Sparrow hade premiär för inte alltför länge sedan. I sann Disney-franchiseanda släpptes i dagarna ett spel som inspirerats av samma film. Så korka upp rommen, slipa svärdet och stretcha tummen, för nu ska Pirates of the Caribbean: At World's End synas i sömmarna.


Inaktiv
Testat - nya Pirates of the Caribbean

Totalt värdelöst till Wiin, var kul i 30min med en vän. Men efter det så kändes det bara utdraget och tråkigt.

Inaktiv

Uppnådde inte riktigt förväntningarna... :/

Men visst är detta ett måste för alla som är "riktiga fans av Pirates Of The Caribbean "absolut.

fue
Medlem

kasst spel, tyvärr hade sett fram emot detta

Medlem

Tror dom mest försöker sälja spelet på namnet. Spelet är väldigt enformigt efter att ha testat demon och striderna är väldigt enformiga. Kanske vär att hyra men inte mer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av rille_001:

Ja det där är definivt inte en sjömans "huggare", ser nästan ut som ett tvåhands svärd lol


signatur
Medlem

Tycker de fick för bra betyg. Är MAX värt en 1:a. Trodde de skulle va betydligt bättre men e ju helt kass!!

Medlem

Hade tänkt att köpa spelet nästa vecka, men nja, de senaste dagarna har jag funderat på att hoppa över det. Men jag vill ju ha något att spela på 360'n lite då och då nu i sommar.. Shadowrun? DiRT? Jag vet inte, men PotC tror jag inte att det blir..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Men jag vill ju ha något att spela på 360'n lite då och då nu i sommar.. Shadowrun? DiRT?

Vad är det för fel på Darkness som släpps om en månad?

Medlem

Usch, prövade på game 5 minuter när jag var där på besök, det är väl ett av de sämre spelen jag prövat öht.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

va!! ett dåligt spel-film spel!! näää! nån måste skoja...........


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Det poppar ju upp bra filmspel med ibland, men visst är det mer undantag än regel. Det "roliga" är ju att de dåliga filmspelen fortsätter att komma ut i en aldrig sinande ström. Så någon stackare sitter väl med ett ex med Spiderman 3 och ett ex POTC, as we speak. Illa illa. Om folk slutade handla skräpspel som dessa skulle världen vara en bättre plats.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Nolite:

Det poppar ju upp bra filmspel med ibland, men visst är det mer undantag än regel. Det "roliga" är ju att de dåliga filmspelen fortsätter att komma ut i en aldrig sinande ström. Så någon stackare sitter väl med ett ex med Spiderman 3 och ett ex POTC, as we speak. Illa illa. Om folk slutade handla skräpspel som dessa skulle världen vara en bättre plats.

Nu är iofs. spider-man 3 spelet inte alltför kasst.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Spider-man 3 har iaf den sköna frihetskänslan som jag bara älskar i spel :D!

Medlem

Spider-Man 3 är helt ok tycker jag.. en svag 3:a!

Skrivet av Nolite:

Det poppar ju upp bra filmspel med ibland, men visst är det mer undantag än regel. Det "roliga" är ju att de dåliga filmspelen fortsätter att komma ut i en aldrig sinande ström. Så någon stackare sitter väl med ett ex med Spiderman 3 och ett ex POTC, as we speak. Illa illa. Om folk slutade handla skräpspel som dessa skulle världen vara en bättre plats.

Pinsamt nog har jag ett ex av spider man 3 till ps2 :$


signatur
Medlem

Jag måste var en av dem få då för jag gilla faktiskt spelet tycker det finns för lite pirat spel.

Men åh andra sidan avgudar jag filmerna.

PS VIKTIGT!
Varför kan jag inte rösta på eran hemsida. Jag har Windows Vista 32bit som har explorer 7 kan det vara därför? Vet att visa sajter har problem med den nya explorern.

Medlem

ja älskar animationerna på johnny depp i spelet den stilen e såååå gooo =D=D

Medlem

Tyckte inte ''The Legend of Jack Sparrow'' var särskilt roligt när man styrde två gubbar samtidigt för då var det svårt att gå igenom vissa ställen.
Det var inte heller så roligt att de stred på samma sätt båda två varje gång de slogs:(


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar