Ny Manhunt 2-trailer

Robot
Inaktiv
Ny Manhunt 2-trailer

Argh! Grafiken! Varför gör de inte ett snyggt spel till 360 och ps3 för?

Medlem
Skrivet av Bazil:

Argh! Grafiken! Varför gör de inte ett snyggt spel till 360 och ps3 för?

Haha. Ja, det kan man ju fråga sig.
Det känns ju nästan som om det här såg sämre ut än originalet, eller i alla fall lika dåligt.
Det här känns bara skumt. Att inte alls satsa på de nya konsollerna eller på PC'n...

Wii-pianowiren som lär lanseras kommer dock vara fräck!

Medlem

Ettan var totalt skräp och det här ser ut att bli lika hjärndött.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Spelet är till Wii & PS2, det förklarar grafiken.
Skulle de fixat bättre grafik hade de vänt sig mot en betydligt mindre marknad, som det ser ut idag.

Inaktiv

detta ser ut att ha mer story än ettan....
vilket är ett stort plus...
ser fram emot detta spel ^^


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Pansarknekt

Ettan var ju värsta GTAgrafiken och detta verkar vara samma sak. Antar dom modifierat GTAmotorn lite bara. Tecken på det var ju att det kunde sneakas i San Andreas vilket iaf jag bara använde när dom tvinga en.
Spelade hyffsat mycket manhunt med en polare och blev uttråkad någonstans i mitten av spelet. Bara samma sak hela tiden och jag tyckte det gick ganska långsamt. Dessutom hade ju Splinter Cell kommit ut och Thief Deadly Shadows kom ut ett par månader efter manhunt, båda bättre imo. Min polare dock spelade igenom det eftersom han älskar väldigt mörka spel (Thrill Kill, Postal osv).

Oxxå rätt roligt att dom säger "not been rated" i slutet av trailern. Undrar vad det kommer få...=??


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Bazil:

Argh! Grafiken! Varför gör de inte ett snyggt spel till 360 och ps3 för?

För att det kommer enbart till Wii & PS2? ;P

Medlem

Manhunt är för spelvärlden vad Aftonbladets löpsedlar är för jounalistiken.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Shit, allt som saknas är lite Force Feedback i Wii-moten! Det ska ju kännas att det är kött man skär upp och inte luft.

Ettan var ju lite "småroligt" ett tag, sådär härligt ondskefullt och mysigt Tvåan har ju helt klart potential om de gör det lite mer varierat.

Vadå grafiken är ju klart mycket bättre än ettan, konstigt att ni inte ser skillnaden. Eftersom det släpps till Wii och ps2 kan det heller knappast inte bli bättre. Skulle det senare släppas till PC blir ju grafiken i stort sett automatiskt snyggare med tanke på skalning etc. Så sluta gnälla på grafiken.


signatur
Medlem
Skrivet av deftune:

Ettan var ju värsta GTAgrafiken och detta verkar vara samma sak. Antar dom modifierat GTAmotorn lite bara. Tecken på det var ju att det kunde sneakas i San Andreas vilket iaf jag bara använde när dom tvinga en.
Spelade hyffsat mycket manhunt med en polare och blev uttråkad någonstans i mitten av spelet. Bara samma sak hela tiden och jag tyckte det gick ganska långsamt. Dessutom hade ju Splinter Cell kommit ut och Thief Deadly Shadows kom ut ett par månader efter manhunt, båda bättre imo. Min polare dock spelade igenom det eftersom han älskar väldigt mörka spel (Thrill Kill, Postal osv).

Oxxå rätt roligt att dom säger "not been rated" i slutet av trailern. Undrar vad det kommer få...=??

Ja, det är samma motor.

Medlem

Äntligen en anledning till att skaffa Wii (förutom Zelda vill säga)
Skulle helst se detta till PC dock

Medlem

varför inte till ps3, xbox 360, pc??? med annan grafik motor?!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

varför inte till ps3, xbox 360, pc??? med annan grafik motor?!

För att det blir för kontroversiellt.
Om grafiken blir bättre kommer politiker (i USA framför allt) skita på sig i ren upphetsning över att hittat en syndabock till mord. Vi får se vad rockstar väljer att göra.

1
Skriv svar