Rockstar gör svårcrackat spel :D?

Medlem
Rockstar gör svårcrackat spel :D?

Jahapp,

Jag köpte som sagt GTA IV idag och är hel nöjd om än lite saker som är irriterande är väl att det kräver Service Pack 3 samt att det finns lite grafik buggar och o-optimering i koden.

Hur som helst är spelet knappt crackat ännu vilket förvånar mig, Rockstar äger tamefan :P, Det finns tydligen nu crackar nyligen men rockstar har lagt in mängder med anti-hack problem som uppstår om folk kör med crack.

Några av sakerna som händer:

#Dina inställningar maxxas automatiskt
#Kameran börjar skaka som ett cp
#Du kan inte spara i spelet
#Kontrollerna blir helknasiga

Enligt mig är detta jävligt kul att se hur frustrerade alla pirater och hackers blir.
GO Rockstar!!

#blogg

Medlem
Rockstar gör svårcrackat spel :D?

Har vad jag hört redan blivit löst

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Har vad jag hört redan blivit löst

Sorry to burst your bubble men du har fel. Finns fortfarande ingen lösning som kommer förbi alla triggers som rockstar lagt in. Dock så finns det såna som får igång spelet men vad hjälper det med allt annat ivägen.

Nej har inte tankat det och kommer inte göra det och uppmuntrar ingen annan att göra det heller. Jag har redan spelat igenom det på 360n så för min del skulle det vara ytterst meningslöst.

Medlem

Jag har inte fel nej

Uppmuntrar inte heller andra att ladda hem det, vill bara slippa skivor och sån skit.

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Jag har inte fel nej

Uppmuntrar inte heller andra att ladda hem det, vill bara slippa skivor och sån skit.

Så vad du säger är att du har laddat ner det och kör crack för att du tycker det är jobbigt när man köper det för att då måste man fippla med skivor?

Du förlorade just all din trovärdighet. Har kollat på de största private och public trackers för torrenter och fortfarande så finns det inget som har rapporterats att lösa dessa problem... om det hade funnits så hade det funnits överallt och därav väldigt svårt o missa, speciellt på dessa sidor då det är där det nästintill alltid kommer ut före det kommer ut på resten av nätet.

TROLL eller PIRAT, välj själv.

Medlem
Skrivet av Drapan:
Skrivet av Jokkocze:

Jag har inte fel nej

Uppmuntrar inte heller andra att ladda hem det, vill bara slippa skivor och sån skit.

Så vad du säger är att du har laddat ner det och kör crack för att du tycker det är jobbigt när man köper det för att då måste man fippla med skivor?

Du förlorade just all din trovärdighet. Har kollat på de största private och public trackers för torrenter och fortfarande så finns det inget som har rapporterats att lösa dessa problem... om det hade funnits så hade det funnits överallt och därav väldigt svårt o missa, speciellt på dessa sidor då det är där det nästintill alltid kommer ut före det kommer ut på resten av nätet.

TROLL eller PIRAT, välj själv.

Skrev han att han tankade det?
För mig och en hel del andra är det jävligt jobbigt att hålla på och jonglera med skivor varje gång man ska byta spel. Crackar alla mina spel, nya som gamla.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar