Hospital Tycoon-trailer

Robot
Medlem
Hospital Tycoon-trailer

Hmm... ja... varför inte? ^^

Inget som står högst upp på min inköpslista, dock.

Medlem

blir mer å mer sugen


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

oan
Medlem

Blir mer sugen på Theme Hospital än på Hospital Tycoon.

Medlem

Theme Hospital är ett av de bästa spelen som gjorts, tror inte det här kan mäta sig med orginalet. (Även om jag alltid längtat efter en 3D-"uppföljare").

Var vänliga och dö inte i korridoren!

Inaktiv

haha ja exakt, älskade verkligen kommentarerna från speakern, så sköna! på svenska blev det ännu roligare!

det här ser jag verkligen fram emot och det ska väl släppas under juni? hoppas verkligen att det inte blir försenat

14:e enligt webhallz0r!
http://www.webhallen.com/prod.php?id=74376

hittade en annan sökning på webhallen som verkar mysko..
http://www.webhallen.com/prod.php?id=44654

aja har svammlat klart nu, förhandsbokning blir det iaf

Medlem

trevligt, det sänkte ju inte ens förhoppningar iallafall, men theme hospital kommer nog alltid vara bäst !

Medlem

Theme Hospital var kung, får hoppas detta spel kommer i närheten av det spelet.

Inaktiv

Theme hospital ägde ju när det släpptes hahaha de som hade svullna huvuden <3

Medlem

Tyvärr verkar ju det här mer vara en Sims-addon än ett nytt Theme Hospital. "Ska läkaren få ihop det med sköterskan?" verkar mer viktigt än "Ska patienten med TV-syndrom dö i korridoren?".

Medlem
Skrivet av Schimpans:

Tyvärr verkar ju det här mer vara en Sims-addon än ett nytt Theme Hospital. "Ska läkaren få ihop det med sköterskan?" verkar mer viktigt än "Ska patienten med TV-syndrom dö i korridoren?".

Ja tyvärr...

Medlem

Jag förstår inte den här meningen.

En sak är dock säker, den 73 sekunder långa filmen saknar sannerligen inte så berömda glimten i ögat.

Det ska möjligtvis inte stå den istället för så?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Inget nytt Theme Hospital, fine, men spelet kan ju vara kul för det! Får hoppas på ett demo snarast!

/ LordDaimos

Inaktiv

Synd att det inte är Theme Hospital i ny förpackning. Kanske kan bli bra hur som helst men det behövs mer än konstiga intriger för att få någon som mig intresserad av det glamorösa sjukhuslivet.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Detta får mig inte att överge Roller Coaster Tycoon.

Gillar inte the sims.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tyckte det var sjukt dåligt, stör mig enormt på ljudet som spelas upp av de som ger en information då och då, och så gillar jag inte de korta "banorna".

Fast så spelar jag det fortfarande. -.-

Ge mig ett nytt Dungeon Keeper och Theme Hospital som är lika bra som de har gjorts! >.>

Har till och med Dungeon Keeper 2 som ligger och dammar i bokhyllan på grund av att det inte funkar på min PC. :'(

1
Skriv svar