Se introt till Shadowrun

Robot
Medlem
Se introt till Shadowrun

Riktigt flumspel alltså.

Medlem

Skitballt ^_^


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Shadowrun till Snes såg tuffare ut.

Medlem

Introt var ju okej, men nej, gillar inte den typen av spel..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jag skulle verkligen älskat ifall de hade gjort ett KOTR liknande spel till Shadowrun istället för det här.

Medlem

fan va skönt spel

Skrivet av Loading:

Shadowrun till Snes såg tuffare ut.

Håller med. Trodde först att det var en remake av det spelet..
Älskar dystopiska rollspel.

Medlem

det är typ ut med wallhack, trasnport, glide etc. 4 raser..

som vanligt ska det spelas på pc. kan tro det är 10ggr roligare där. omöjligt att spöa pc lirare med den kontrollen, var inte mkt handikapp med man fick, autoaimen kommer inte räcka till i mixed matcher mellan 360 och pc. det var heller inte speciellt snygga texturer på mapsen heller.

Inaktiv
Skrivet av Maximilian:

Jag skulle verkligen älskat ifall de hade gjort ett KOTR liknande spel till Shadowrun istället för det här.

japp....det passar med som ett singleplayer spel med fet story istället för braindead action multiplayer stil...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Man kanske ska köpa det här.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Pansarknekt
Skrivet av Loading:

Shadowrun till Snes såg tuffare ut.

WORD!!! Inte bara såg tuffare ut, det var tuffare oxxå. Som det stod nedan borde man gjort ett fett rpg av det. Kanske inte helt i halvlinjär kotor stil men nåt liknande. Ett av dom största slagen mot spelmänskligheten var när FASA bestämde sig för att sluta göra games och sålde rättigheterna till sina prylar.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

P&P rpg'et är roligare


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

P&P rpg'et är roligare

Det där är lite overkill fast P&P kan vara roligt ibland.

nj
Medlem
Skrivet av Efraim:

det är typ ut med wallhack, trasnport, glide etc. 4 raser..

som vanligt ska det spelas på pc. kan tro det är 10ggr roligare där. omöjligt att spöa pc lirare med den kontrollen, var inte mkt handikapp med man fick, autoaimen kommer inte räcka till i mixed matcher mellan 360 och pc. det var heller inte speciellt snygga texturer på mapsen heller.

Om man läst IGNs förhandstitt som det [n=19123 skrevs om] här på FZ tidigare så verkar PC-versionen lämna rätt mycket att önska.
Frågan är ju hur mycket de hunnit fixa på PC-versionen till release.

Medlem

det här spelet har ingen storymode


signatur

I'm the broken one who fixed it.

1
Skriv svar